حکاکی دعای رزق و روزی روی انگشتر عقیق برای جلب رزق و روزی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com حکاکی دعای رزق و روزی روی انگشتر عقیق برای جلب رزق و روزی را قرار دادیم . نوشتن دعای رزق و روزی بر روی انگشتر عقیق خواص و فضیلت فراوانی دارد . برای جلب و جذب رزق و روزی و گشایش و وسعت و افزایش رزق و روزی نوشتن طلسم و دعای روزی برای روی انگشتر عقیق به روش زیر بسیار مجرب است . سایت ملکوتی ها …

,دعای انگشتر عقیق یمنی,دعای مخصوص انگشتر عقیق یمنی,دعای انگشتر عقیق سبز,دعای انگشتر عقیق,دعای انگشتر عقیق سرخ,دعای انگشتر عقیق زرد,دعای انگشتر عقیق سلیمانی,دعای انگشتر عقیق در صبح,دعا برای انگشتر عقیق,دعا روی انگشتر عقیق,دعا با انگشتر عقیق,دعای انگشتر عقیق کبود,دعا انگشتر عقیق,دعای انگشتر عقیق در مفاتیح,دعای روی انگشتر فیروزه برای بچه دار شدن,نوشتن دعا روی انگشتر عقیق,دعای روی انگشتر عقیق,دعا روی انگشتر فیروزه

حکاکی دعای رزق و روزی روی انگشتر عقیق برای جلب رزق و روزی

دعای انگشتر عقیق برای افزایش روزی,دعای زیاد شدن روزی روی عقیق,دعای جذب روزی و ثروت روی عقیق,طلسم روزی روی انگشتر عقیق,دعای فراخی روزی روی انگشتر عقیق

حکاکی دعای رزق و روزی روی انگشتر عقیق برای جلب رزق و روزی

از زمان های قدیم تا به امروز مردم بر این باور بودند که بعضی از مواد موجود در طبیعت مخصوصا سنگ ها خواص بسیاری دارند بعضی از آن‌ها مانند انگشتر شرف شمس را سنگ ثروت و شانس می‌نامیدند و بعضی مانند انگشتر عقیق را موجب گشایش کار و افزایش رزق و روزی و دور شدن فقر میدانستند.

  • درباره این موضوع احادیثی از بزرگان دین و منابع علمی مختلف نیز بیان شده‌است که با مطالعه آنها می‌توان به اهمیت استفاده از انواع سنگ ثروت و شانس و استفاده از برخی دعاها به‌عنوان دعای گشایش کار و افزایش روزی پی برد.

برای مثال:

استفاده از انگشتر عقیق، انگشتر شرف الشمس، انگشتر فیروزه یا زمرد برای دفع فقر و افزایش رزق و روزی بسیار توصیه شده‌ است و به‌عنوان سنگ ثروت و شانس شناخته می‌شوند.

  • در ادامه به بررسی احادیث و منابع علمی می‌پردازیم تا به شناخت کاملی برسیم نسبت به چند سنگ ثروت و شانس و چند دعای گشایش کار و افزایش روزی که غالبا روی نگین‌ها حک می‌شوند.

انواع سنگ ثروت و شانس

برخی از سنگ ها هستند که به سنگ ثروت و شانس معروف هستند.

تمدن‌های گوناگون، کتب و مذهبی و از همه مهم‌تر معصومین (ع) احادیث بسیاری درباره خواص سنگ ها در افزایش روزی بیان نموده‌اند.

سنگ های عقیق، فیروزه، شرف الشمس، زمرد، زبرجد و حدید صینی (حدید با دعای افزایش روزی) به‌عنوان سنگ ثروت و شانس معروف هستند.

انگشتر عقیق برای جلب ثروت و افزایش رزق

وقتی قصد داریم درمورد یک سنگ ثروت و شانس و افزایش دهنده رزق و روزی صحبت کنیم نام عقیق همیشه در صدر است.

خرید انگشتر عقیق زنانه یا مردانه اصل در ایران نیز بسیار رایج است چرا که روایات و سخنان بسیاری درمورد استفاده از انگشتر عقیق آمده‌است.

با مطالعه همین سخنان می‌توان پی برد که عقیق یک سنگ ثروت و شانس و بسیار با ارزش است. (انگشتر شرف شمس نیز همان انگشتر عقیق زرد است که پشت نگین آن دعای شرف الشمس حکاکی شده‌است)

امام صادق(ع) در مورد این سنگ ثروت و شانس فرموده‌اند: که دستی که در آن انگشتر عقیق باشد، بسیار غیر معمولی است که از درهم و دینار (پول) خالی باشد.

همچنین حضرت رضا(ع) نیز از این سنگ به‌عنوان یک سنگ ثروت و شانس یاد کرده اند و فرموده‌اند که این نگین، فقر را از بین می‌برد و دست کردن انگشتر عقیق، نفاق را دور می‌کند و همچنین بیان کرده‌اند که کسی که انگشتر عقیق را در دست کند، فقیر نمی‌گردد.

امام باقر(ع) نیز فرموده‌اند: که هرکس انگشتر عقیق در دست کند و شیعه‌ی اهل بیت نیز باشد، به جز خیر و خوبی و افزایش رزق و روزی نمی‌بیند و بی نیاز از مردم خواهد شد.

انگشتر فیروزه برای پیروزی، شانس و ثروت

سنگ فیروزه همانطور که از نامش مشخص است سنگ پیروزی و شانس است و به اندازه انگشتر شرف شمس (به‌عنوان دعای گشایش کار و افزایش روزی) یا انگشتر عقیق محبوب و پرطرفدار است.

استفاده از این سنگ مانند انگشتر عقیق برای ثروت و شانس بسیار توصیه شده‌است.

این سنگ محبوب علاوه بر اینکه باعث بى‌نیازى و دورى فقر مى‌گردد در استجابت دعا موثر است و باعث تسریع در براورده شدن حاجات نیز خواهدشد.

امام صادق(ع) در مورد این سنگ ثروت و شانس فرموده‌اند: کسی که انگشتر فیروزه در دست کند، فقیر نمی‌‌شود و بی پول نخواهد ماند. (التهذیب:۳۷/۶(

حضرت علی(ع) انگشترهایی در دست داشته اند که انگشتر فیروزه از آن‌ها بوده‌است و امام آن را برای پیروزی در برابر مشکلات به دست می‌نموده‌اند. (وسائل الشیعه:۹۸/۵)

پیامبر(ص): بی‌شک پروردگار به من خطاب نمود: ای نبی! همانا من حیا می‌کنم از این که بنده‌ای در دستانش انگشتر فیروزه باشد و دستش را برای دعا بلند نماید و من دعا‌های او را استجابت ننمایم و دست تهی برگردانم. (بحارالانوار:۳۲۱/۹۰)

انگشتر زمرد برای جلب ثروت و شانس

سنگ زمرد دیگر سنگ ثروت و شانس می‌باشد که درباره با خواص این سنگ نیز احادیثی بیان شده اما نه به آن اندازه که در روایات و کتب مذهبی به انگشتر عقیق و انگشتر شرف شمس (دعای گشایش کار و افزایش روزی) اشاره شده‌است.

پیامبر(ص) فرموده‌اند که دست نمودن انگشتر زمرد منجر به برطرف شدن فقر می‌گردد. در حدیثی دیگر امام رضا (ع) فرموده‌اندکسی که انگشتر زمرد را در دست داشته باشد فقر او تبدیل به ثروت خواهدشد.

در حدیثی درباره با افزایش شانس و باز شدن گره مشکلات از امیرالمومنین آمده است.

امام علی(ع) در رابطه با زمرد فرموده‌اند که دست کردن انگشتر زمرد باعث می‌شود کارها آسان و گره از مشکلات باز شود.

انگشتر زبرجد برای جلب ثروت و شانس

درباره زبرجد نیز به اندازه انگشتر عقیق و انگشتر شرف الشمس روایت وارد نشده‌است

از امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) نقل گردیده‌است:

انگشتر زبرجد در دست نمودن، باعث آسانی است که در آن هیچ دشواری نباشد.

همچنین حضرت رضا (علیه السلام) در دست نمودن انگشتر زبرجد را باعث توانمندی و قدرت میدانند و آن را باعث از بین رفتن فقر میدانند.

انگشتر شرف شمس برای گشایش کار و افزایش روزی

یکی از انواع دعای گشایش کار و افزایش روزی معروف دعای شرف الشمس می‌باشد که می‌توان آن را به‌عنوان یک دعای گشایش کار و افزایش روزی در نظر گرفت. اکثر مردم بر این باورند که انگشتر شرف الشمس یک نگین زرد رنگ است

اما در واقع شرف الشمس یک دعای منسوب به امام علی (ع) می‌باشد که با آداب خاصی بر سنگ عقیق زرد (امام کاظم: انگشتر عقیق زرد در دست کنید که موجب آسانی است) حکاکی می‌شود و یک دعای گشایش کار و افزایش روزی قوی به حساب می‌آید.

درباره انگشتر شرف شمس زنانه و مردانه در کتاب موسوعه الاحجار الکریمه از حضرت حجت (ع) روایت گردیده‌است :

اگر بر عقیق و در روز شرف شمس حکاکی گردد کامل‌تر می‌باشد.

اینگونه آمده‌است که:

آن حرزی است برای حفاظت از همه بدی ‌های آسمان و زمین و آن اسم اعظم می‌باشد و کامل‌ترین انگشتر می‌باشد.

همچنین در رابطه با خواص خود عقیق در ادامه آمده: “عقیق پناهگاهیست که هرکس از شیعیان آل محمد(ص) آن را انگشتر کند جز خیر چیزی نبیند و گشایش در رزق و روزی و بی‌نیازی از مردم و سلامتی از همه بلایا برای وی خواهد بود و این انگشتر او را از حاکم ستمکار و هر آنچه که انسان از آن می‌ترسد حفاظت می‌نماید.”

نوشتن و حکاکی این دعای گشایش کار و افزایش روزی قوی آداب خاصی دارد که باید حتما رعایت شود تا بتوان از خواص آن به طور کامل بهره‌مند شد.

سنگ حدید با دعای افزایش روزی

بیشتر بخوانید  حرز امام کاظم برای دور شدن غم و اندوه و ترس و بیقراری از شخص

به‌عنوان دعای افزایش روزی روایت گردیده‌است اگر در نخستین جمعه رمضان بر سنگ حدید صینی در دو خط ذکر حک گردد، برکت و روزی فراوان خواهند یافت. (مکارم الاخلاق-۹۳)

کعسلهون لااهـ لاالاول بالله

لاالاء الاآلاوک یاالله

توجه :

استفاده از انگشتر عقیق، انگشتر فیروزه، انگشتر شرف الشمس و دیگر موارد گفته‌شده به‌عنوان سنگ ثروت و شانس و دعای گشایش کار و افزایش روزی بایستی در راستای توکل غایی به خداوند باشد و تا او نخواهد برگی از درخت نخواهد افتاد …

برخی از سنگها مانند سنگ حدید و انگشتر حدید، عقیق، فیروزه، زمرد و … به عنوان سنگ افزایش رزق و روزی و جذب ثروت شناخته می شوند و علاوه برآن خواص زیادی برای روح و بدن نیز دارند.

گاها بر روی برخی از این سنگها اذکار و دعاهایی که توسط علما و بزرگان دین توصیه شده است حکاکی می شود.

سنگهای افزایش رزق و روزی و جذب ثروت

در دین اسلام و با توجه به احادیث و روایات نقل شده از ائمه و بزرگان دین میتوان فهمید که استفاده از انواع سنگ های قیمتی و معدنی به جهت خواص بسیاری که برای روح و بدن دارند بسیار توصیه شده اند و استفاده از سنگهایی مانند انگشتر حدید، عقیق، زبرجد و زمرد و … جهت افزایش رزق و روزی و جذب ثروت نیز بسیار مفید هستند. در ادامه به طور ویژه به خواص سنگ حدید با دعای افزایش رزق و روزی میپردازیم.

سنگ حدید یکی از سنگ های مهم و پرخاصیت می باشد که استفاده از آن بسیار توصیه شده است. سنگ حدید یا هماتیت یک کانی با رنگی تیره می باشد که از اکسید آهن تشکیل شده است که تقریبا دو سوم آن از آهن و یک سوم دیگر ان از اکسیژن تشکیل شده است.

بر روی سنگ حدید دعاهای خاصی حکاکی می شود که معروف‌ترین آن‌ها، دعای هفت جلاله و عین علی است و اما یک ذکر خاص دیگر نیز در روایات آمده است که مخصوص حکاکی حدید است و به عنوان دعای افزایش رزق و روزی شناخته می‌شود. کاربرد اصلی این دعا برای رزق و روزی می باشد و بایستی حتما در اولین جمعه رمضان حکاکی گردد.

در روایت آمده است که اگر این دعای خاص برای رزق و روزی در اولین جمعه ماه بر روی سنگ حدید صینی در دو سطر حک شود خواص بسیاری دارد و سبب افزایش رزق و روزی و برکت و همچنین جذب ثروت خواهد شد.

(کتاب مکارم الاخلاق صفحه ۹۳)

بیشتر بخوانید  خواص خواندن سوره زلزال برای شفای بیماری تب و لرزش بدن

دعای افزایش رزق و روزی و جلب ثروت و روزی روی سنگ حدید:

کعسلهون لا اهـ لاالاول بالله

لاالاء الاآلاوک یاالله

درباره خواص این دعای عظیم الشان :

این دعا برای رزق و روزی بسیار مجرب بوده و نتایج آن در عمل آشکار می‌شود اما حکاکی آن آداب خاص و روز ویژه دارد (اولین جمعه رمضان هر سال)

سنگها ی دیگر برای جذب ثروت در احادیث معصومین

همانطور که در اول مطالب بیان شد علاوه بر سنگ حدید که با توجه به دعای حکاکی شده بر روی آن بهترین سنگ جذب ثروت می‌باشد برخی از سنگ های دیگر نیز سبب افزایش رزق و روزی و برکت خواهند شد.

برای مثال سنگ هایی همچون فیروزه، عقیق، زبرجد، زمرد و شرف الشمس نیز با توجه به روایات، احادیث و کتب مذهبی نقل شده از ائمه و علما جهت افزایش رزق و روزی و برکت در زندگی موثر هستند و بعنوان سنگ جذب ثروت نیز شناخته می شوند.

دعای افزایش رزق و روزی روی نگین انگشتر :

برخی از دعا ها و سوره های قران مانند سوره واقعه، سوره طه، سوره لیل، سوره همزه، سورخ مزمل و … نیز در جذب ثروت تاثیر دارند و به عنوان یک دعا برای رزق و روزی شناخته می‌شوند.

همچنین حرز امام جواد (ع) برای جلوگیری از تنگدستی، فقر، تشنگی و گرسنگی بسیار توصیه شده‌است.

هر یک از ائمه حرز مخصوص به خود را داشتند و از خواص آن بهره می بردند ولی با توجه به روایات نقل شده از بزرگان دین و معنی متن این دعا میتوان فهمید که حرز امام جواد یک دعای بسیار معروف و پرخاصیت می‌باشد.

همانطور که بیان شد حرز امام جواد (ع) علاوه بر اینکه در دفع بلایا و دور کردن چشم زخم مفید است سبب درامان ماندن از تنگ دستی و فقر نیز خواهد شد.

این دعای جذب ثروت می تواند به شکل انگشتر و گردنبند یا بازوبند مورد استفاده قرار بگیرد ولی حالت توصیه شده این است که این دعا به صورت بازوبند مورد استفاده قرار بگیرد و در بازوی سمت راست بسته شود.

آشنایی با خواص و فواید انشگتر قبل از خرید :

سنگ حدید و استفاده از انگشتر حدید با ذکر معرفی شده علاوه بر خواص ویژه‌ای که برای افزایش رزق و روزی و جذب ثروت دارد برای روح و بدن نیز خواص بسیاری دارد.

سنگ حدید نماد قدرت و عظمت می‌باشد و استفاده از انگشتر حدید موجب بهبود عملکرد مغز و حافظه شده و سبب بالا رفتن اعتماد به نفس در افراد نیز خواهد شد.

با توجه به ساختار شیمیایی تشکیل دهنده این سنگ جذب ثروت، آهن موجود در آن جذب سلول های قرمز بدن می شود.

این سنگ در از بین بردن استرس و کم خوابی بسیار مفید است و سبب بهبودی در تعادل ذهن و روح خواهد شد. بهبود عملکرد چاکرای اول بدن نیز یکی از مهم خواص استفاده از انگشتر حدید می باشد.

امام صادق (ع) نیز در مورد خواص استفاده از انگشتر حدید با دعای هفت جلاله (یکی از معروفترین ادعیه که روی سنگ حدید حک می‌شود) می فرمایند: این سنگ را در مقابل دشمنان خود پنهان نگه دارید و آن را به کسی هدیه ندهید مگر اینکه به او اعتماد کامل داشته باشید و از شیعیان ما باشد.

همچنین امام صادق (ع) درباره خواص سنگ حدید هفت جلاله فرموده اند: بد نیست در دست داشتن انگشتر حدید را هنگامی که به دیدن کسی می روید که از او ترس دارید و از اهل شر برای آنکه شر او ساکن شود، وجود انگشتر حدید سبب دور کردن شیاطین خواهد شد.

انگشتر حدید دارای طرح های مختلف و اذکار خاصی است. برای مشاهده انواع مدل های مختلف، مشاهده قیمت و خرید انگشتر حدید صینی مردانه و زنانه کلیک کنید.

نکته مهم در استفاده از دعا برای رزق و روزی

به طور کلی باید توجه داشته باشید که استفاده صرف از انگشتر سنگ حدید و دیگر انواع دعا برای رزق و روزی و به همراه داشتن آنها سبب جذب ثروت و افزایش رزق و روزی نخواهد شد و داشتن تلاش و پشتکار در رسیدن به موفقیت و توکل لازم به خداوند می تواند یکی از مهم ترین عوامل جذب ثروت باشد و سبب خوشبختی و رفاه در زندگی گردد.

برای خرید انگشترهای حکاکی شده مخصوص جلب رزق و روزی می توانید با شماره های سایت تماس بگیرید …

بیشتر بخوانید  خواص خواندن سوره زلزال برای شفای بیماری تب و لرزش بدن

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *