حرز امام حسن عسکری برای حفظ از بلا و در امان ماندن از خطرات و حوادث

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com حرز امام حسن عسکری برای حفظ از بلا و در امان ماندن از خطرات و حوادث را قرار دادیم . نوشتن و همراه داشتن حرز امام حسن عسکری (ع) خواص و فواید فراوانی دارد . برای در امان ماندن و محفوظ ماندن از بلا و خطرات و حوادث همراه داشتن حرز امام حسن عسکری فوق العاده مجرب است . سایت ملکوتی ها …

,دعای دفع بلا,دعای دفع بلا و چشم زخم,دعای دفع بلا صوتی,دعای دفع بلا و مریضی صوتی,دعای دفع بلا از پدر و مادر,دعای دفع بلا در ماه صفر,دعای دفع بلا قل لن یصیبنا,دعای دفع بلا اهل سنت,دعای دفع بلا ماه صفر,دعای دفع بلای خواب بد,دعای دفع بلا و چشم زخم صوتی,دعای دفع بلا و چشم زخم نی نی سایت,دعای دفع بلا صوتی علی فانی,دعای دفع بلا صوتی الهی عظم البلا,دعای رفع بلا صوتی,دانلود دعای دفع بلا صوتی,دعای دفع بلا و بیماری صوتی,دعای صوتی برای دفع بلا,فایل صوتی دعای دفع بلا,دعای رفع بلا و بیماری صوتی,دعای رفع بلا از پدر و مادر,دعای دفع بلا در ماه صفر صوتی,دعا دفع بلا در ماه صفر,دعا برای دفع بلا در ماه صفر,دعای رفع بلا ماه صفر,دعاي رفع بلا ماه صفر,دعا رفع بلا در ماه صفر,دعای دفع بلا در اول ماه صفر,دانلود دعای دفع بلا در ماه صفر,دعای قل لن یصیبنا برای دفع بلا,دعا دفع بلا اهل سنت,دعای رفع بلا و مریضی اهل سنت,دعای اول ماه صفر برای دفع بلا,دعا دفع بلا ماه صفر,دعای رفع بلا ماه صفر متن و صوت,دعای رفع بلای خواب بد,دعای دفع شر خواب بد,دعا برای رفع بلای خواب بد,دعا برای دفع شر خواب بد,دعا برای رفع شر خواب بد,دعا برای دفع بلای خواب بد

بیشتر بخوانید  عزیمت و دعوت برهتیه چیست - طریقه انجام دعوت برهتیه در علوم غریبه

حرز امام حسن عسکری برای حفظ از بلا و در امان ماندن از خطرات و حوادث

حرز ایمنی از بلا,حرز برطرف شدن بلا,خواص نوشتن حرز امام حسن عسکری,حرز ایمن ماندن از بلا و خطرات,حرز سریع الاجابه رفع بلا,حرز دور شدن بلا

حرز امام حسن عسکری برای حفظ از بلا و در امان ماندن از خطرات و حوادث

سیزدهمین معصوم و یازدهمین امام در جهان تشیع امام عسکری (علیه السلام) است .نام شریفش حسن و لقب معروفش زکی و کنیه اش ابومحمد می باشد. ایشان در روز هشتم یا دهم ماه ربیع الثانی سال ۲۳۲ قمری (سال ۸۴۷ میلادی) در مدینه النبی، جهان را به نور وجود خویش منور ساختند.

امام حسن عسکری (ع) در سنین کودکی (سال ۲۳۳ یا ۲۳۶ قمری) به همراه پدرش توسط حاکم وقت به عراق فراخوانده شد و در شهر سامرا آن ها را تحت نظر قرار دادند. ایشان بیشتر عمر خود را در این شهر به سر برد و تنها امامی است که نتوانست در طول عمر خود به سفر حج برود.

امام حسن عسکری (ع) در طول زندگی خود ازدواج نکرد و نسل او تنها از طریق کنیزی ادامه پیدا کرد که مادر امام زمان (عج) بود. نام های مختلفی را برای این کنیز در کتاب های تاریخی ذکر کرده اند که مشهورترین این نام ها نرجس است.

بعد از شهادت امام هادی (ع) بنا بر وصیت ایشان امام حسن عسکری (ع) در سال ۲۵۴ در حالی که ۲۲ سال سن داشت به امامت رسید. مدت امامت امام یازدهم ۶ سال بوده است.

در طول دوران امامت ایشان سه خلیفه عباسی به روی کار آمدند: معتز عباسی، مهتدی و معتمد.

امام حسن عسکری (ع) در سال ۲۵۵ توسط معتز به زندان افتاد و دو سال زندانی بود اما معتمد که آغاز خلافتش با قیام های شیعیان مواجه شد امام را آزاد کرد ولی مجددا در سال ۲۶۰ قمری ایشان را به زندان انداخت. امام یک ماه بعد مجددا آزاد شد اما تحت نظر قرار گرفته شد.

تاریخ شهادت امام حسن عسکری روز جمعه هشتم ربیع الاول سال ۲۶۰ قمری بوده است. ایشان در سن حدود ۲۹ سالگی به دست معتمد عباسی مسموم شد و به شهادت رسید. حرم امام حسن عسکری (ع) در کنار قبر پدر بزرگوارش در شهر سامرا می باشد.

از آن بزرگوار ادعیه و احراز و احادیث زیادی نقل گردیده که در اینجا به یکی از آن حرزها، به اقتضای نگارش در محصول “حرز چهارده معصوم” اشاره می شود.

متن حرز

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ‏ يَا عُدَّتِي عِنْدَ شِدَّتِي وَ يَا غَوْثِي عِنْدَ كُرْبَتِي وَ يَا مُونِسِي عِنْدَ وَحْدَتِي احْرُسْنِي بِعَيْنِكَ الَّتِي لَا تَنَامُ وَ اكْنُفْنِي بِرُكْنِكَ الَّذِي لَا يُرَامُ.

ترجمه

ابتدا مى كنم بنام خداى بخشنده مهربان اى تهيه من نزد سختى من و اى فريادرس من نزد اندوه من اى همراز من نزد تنهائى من نگاهبانى نماى مرا به چشم خود كه بخواب نمى رود وحفظ نماى مرا به قوّت خود كه سست گرديده نمى شود.

آداب حرز

حرز امام حسن عسکری (علیه السلام) آداب ویژه ای دارد که لازم است فرد استفاده کننده آنها را رعایت نماید.

این آداب عبارتند از:

1- نوشتن حرز بصورت صحیح و بدون غلط
2- وضو داشتن و رو به قبله بودن در موقع نگارش حرز
3- رعایت احترام قلبی و داشتن اعتقاد نسبت به تاثیرات آن
4- رعایت تقوای الهی در جهت همسو شدن با صاحب حرز و تاثیر بیشتر
5- وضو داشتن در موقع همراهی مطلوب است
6- همراه داشتن در دستشویی اشکالی ندارد (بشرط عدم قصد بی احترامی)

خواص حرز

بیشتر بخوانید  دعای خوش یمن بودن خانه جدید و افزایش خیر و برکت در خانه جدید

حرز امام حسن عسکری (علیه السلام) خواص و آثاری طبق متن روایت دارد که عبارتند از:

حفاظت الهی از شخص
در امان ماندن از بلایا با عنایت خداوند

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *