تعداد سوره حمد برای شفای بیمار,خواندن هفتاد مرتبه سوره حمد

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com تعداد سوره حمد برای شفای بیمار,خواندن هفتاد مرتبه سوره حمد را قرار دادیم . از سوره های قرآنی مجرب و سریع الاجابه برای سلامتی و شفای بیمار و مریض سوره مبارکه حمد می باشد که توصیه شده است برای شفای بیمار سوره حمد به تعداد هفتاد مرتبه خوانده شود . احادیث و روایات از اهل بیت (ع) درمورد خواص و فضیلت خواندن سوره حمد را در ادامه مطلب گردآوری کردیم . سایت ملکوتی ها …

,سوره حمد شفا,سوره حمد شفای بیمار,سوره حمد شفای هر درد,سورة الفاتحة شفاء لكل داء,سورة الفاتحة شفاء حديث,متن سوره حمد شفا,سوره حمد برای شفای مریض,سوره حمد برای شفای بیمار,سوره حمد و شفای بیمار,سوره حمد برای شفا,سوره حمد شفای بیماران,سوره حمد برای شفای بیماران,سوره توحید برای شفای بیمار,خواص سوره حمد برای شفای بیمار,خواندن سوره حمد برای شفای بیمار,سوره ی حمد برای شفای بیمار,سورة الفاتحة علاج لكل داء,سورة الفاتحة شفاء من كل داء حديث,هل سورة الفاتحة علاج لكل داء,سورة الفاتحة للشفاء من كل داء,متن سوره حمد برای شفای مریض,سوره حمد برای شفای مریض نی نی سایت,سوره حمد برای شفا مریض,سوره توحید برای شفای مریض,خواندن سوره حمد برای شفای مریض,خواص سوره حمد برای شفای مریض,فضیلت سوره حمد برای شفای مریض,طریقه ختم سوره حمد برای شفای مریض,سوره حمد برای شفای بیماری,تعداد سوره حمد برای شفای بیمار,فضیلت سوره حمد برای شفای بیمار,سوره حمد و شفای مریض,سوره حمد برای شفای,سوره حمد برای شفا بیمار

تعداد سوره حمد برای شفای بیمار,خواندن هفتاد مرتبه سوره حمد

سوره حمد شفا,ختم سوره حمد برای شفای,ختم هفتاد مرتبه سوره حمد,سوره حمد شفا بخش,خواندن سوره حمد به نیت شفای بیماری,خواص و فضیلت خواندن سوره حمد

تعداد سوره حمد برای شفای بیمار,خواندن هفتاد مرتبه سوره حمد

نبی اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمود:

هر که از قرآن شفا نطلبد خداوند شفایش ندهد.

و امام صادق (علیه السلام) فرمود:

هر که صد آیه از قرآن بخواند و بعد هفت بار (یاالله ) بگوید اگر بر سنگ بخواند آن را بشکافد.

از حضرت موسی بن جعفر (علیه السلام):

چون از چیزی ترس و هراس داشته باشی صد آیه از هر جای قرآن که خواهی بخوان و بعد سه بار بگو: (خداوندا! بلا را از من بگردان ).

موسی بن جعفر (علیه السلام):

اگر کسی از شرق تا غرب برود و آیه ای از قرآن را پشتیبان خود قرار دهد آن آیه او را کفایت کند.

سوره های قرآن و خواص آنها

از امام (علیه السلام):

هر که دچار مرضی شود هفت بار (حمد) بخواند درد و مرض او آرام نشد هفتاد بار بخواند که آرام خواهد گرفت.

از نبی اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم):

هفت بار سوره حمد شفای هر بیماری است، و اگر به کسی 70 بار خوانده شود در حالی که روح از تنش بیرون رفته باشد، خداوند او را باز گرداند.

از امام صادق (علیه السلام):

اگر 70 بار (حمد) را بر مرده بخوانی و زنده شود عجیب نباشد.

از امام باقر (علیه السلام):

اگر گرفتار مرضی شوی که از آن بر جان خود ترسان باشی سوره انعام را بخوان، که از آن بیماری ناملایمی به تو نرسد.

باز از آن حضرت (علیه السلام):

هر که سوره نحل را در هر ماه بخواند، از بدهکاری در امان باشد و 70 نوع بلا از او برطرف گردد که آسان ترین آنها دیوانگی و جذام و برص است، و در روایت دیگری سوره نحل برای محفوظ ماندن از شر ابلیس و سپاه و پیروان اوست.

باز از آن حضرت (علیه السلام):

هر که هر شب سوره لقمان را بخواند خداوند بر او فرشتگانی گمارد که تا صبح از شر ابلیس و سپاهش محفوظش بدارند، و اگر روز بخواند تا شب او را از شر ابلیس و لشکرش نگهداری کنند.

از امام صادق (علیه السلام): هر چیزی قلبی دارد و قلب قرآن (یس ) است و هر که سوره (یس ) را در روز بخواند در آن روز محفوظ بماند و روزی اش وسیع باشد و هر که آن را در شب قبل از خواب بخواند خداوند هزار ملک بر او بگمارد تا او را از شر هر شیطان و هر آفتی نگهداری کنند، و اگر آن روز بمیرد خداوند به بهشتش در آورد، و در روایتی سوره (یس ) برای دنیا و آخرت محفوظ ماندن خود و اهل بیت و مالش از هر بلیه و آفت، خوانده شود.

و روایت است که هر که کمبود عقلی داشته باشد بر او (یس ) خوانده شود یا بنویسند و به او بخورانند که علاج گردد، و اگر آن را با آب زعفران در ظرفی شیشه ای بنویسند بهتر است.

و از امام صادق (علیه السلام):

هر که در هر جمعه سوره (الصافات ) را بخواند از هر آفتی در امان بماند، و در دنیا هر بلایی از او بگردد، و فراوان ترین روزی نصیب او گردد و از شیطان و ستمگر و دشمنی، به مال و فرزندان و بدن او آسیبی نرسد و در روایتی است که این سوره برای تحصیل آبرو و جاه و عزت دنیا خوانده شود.

و از امام (علیه السلام):

کسی که سوره (زمر) را در روز یا شب بخواند خداوند به او شرف دنیا و آخرت عطا فرموده و بدون قوم خویش و مال او را عزت و کرامت فرماید.

و کسی که سوره (طور) را بخواند خداوند خیر دنیا و آخرت را برای او جمع می گرداند.

و کسی که سوره (واقعه ) را در هر شب جمعه بخواند خدا او را دوست دارد و دوستی او را به دل مردم افکند و هرگز در دنیا پریشانی و فقر و فاقه و آفت نبیند و این در شاءن علی و اولاد او (علیهم السلام ) می باشد.

و کسی که سوره (حدید و مجادله ) را در نماز واجب بخواند و بر آن مداومت کند در اهل و بدن و مالش بدی و احتیاج نبیند.

از علی بن حسین (علیه السلام) فرمود:

کسی که سوره (ممتحنه ) را در نمازهای واجب و مستحب بخواند خداوند دلش را به ایمان بیازماید و دیده اش را نورانی کند و هرگز فقر و دیوانگی پیرامون او نگردد و همچنین در اولادش، و در روایتی فرمود در نزد مردمان پسندیده خواهد بود.

از امام صادق (علیه السلام) فرمود:

کسی که سوره (جن ) را زیاد تلاوت کند و در زندگی دنیا هرگز آسیبی از جن و انس به او نرسد و مورد سحر و کید آنان واقع نگردد.

و هر که سوره (المزمل ) را در نماز عشاء یا آخر شب بخواند همواره نگهبان و حافظ او باشد.

و هر که سوره (والنازعات ) را بخواند خداوند او را سیراب (بی رنج عطش ) به بهشت برد، و در دنیا هرگز بدبختی به او نرسد، و در روایتی این سوره شفا برای مسموم و گزیدگی است.

و هر که (والسماء ذات البروج ) را به آب آشامیدنی خود بخواند آن آب به او ضرری نرساند انشاء الله.

و هر که در همه فرائض (اناانزلناه ) بخواند به او ندا شود که ای بنده خدا! گذشته هایت بخشوده شد، اینک اعمال خود را از سرگیر.

و هر که سوره (زلزال ) را در نمازهای مستحب بخواند هرگز گرفتار زلزله نشود و به زلزله و صاعقه و آفتی نمیرد، و فقر او برطرف شود و روزی فراوان به سویش سرازیر شود.

و هر که (ویل لکل همزه ) را در نمازهای واجب بخواند فقر او دور شود و روزی به سویش سرازیر گردد و مرگ غیر طبیعی و موت سوء از او بگردد.

و هر که 00000000 سوره (حمد) و (توحید) را در یکی از نمازهای واجب بخواند خداوند او پدر و مادر و فرزندانش را بیامرزد، و اگر شقی باشد اسمش از دفتر اشقیاء محو گردد و در دفتر سعادتمندان نوشته شود، و خداوند او را در قیامت زنده کند در حالی که سعید باشد، و او را بمیراند و زنده گرداند در حالی که به منزله شهید باشد.

از نبی اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم):

هر که به سردرد یا مرض دیگر دچار شود، دستها به آسمان بردارد و (حمد) و (معوذتین ) را بخواند و دستها را به صورت بکشد تا بیماریش برطرف گردد.

از امام صادق (علیه السلام):

خداوند عوض فدک، تب را به فرمان حضرت زهرا (علیها السلام ) در آورد و هر یک از دوستان فاطمه (علیها السلام ) و فرزندان فاطمه (علیها السلام ) که به تب مبتلی شود، (توحید) را هزار بار بخواند و خدا را به حق آن حضرت بخواند تب او قطع شود به اجازه حق.

و هر که سوره (نصر) را در نماز واجب و مستحب بخواند خداوند او را بر همه دشمنان پیروز گرداند.

از امام ششم (علیه السلام):

هر که دچار مرض و یا گرفتاری شود و (قل هو الله احد) نخواند و در آن بیماری و شدت بمیرد از اهل آتش است.

هر که به بستر رود (توحید) را یازده بار بخواند خانه او و همسایگانش مصون بماند.

,خواندن سوره حمد در خواب,خواندن سوره حمد در خواب چه تعبیری دارد,خواندن سوره حمد در خواب با صوت,خواندن سوره توحید در خواب,خواندن سوره ناس در خواب,تعبیر خواندن سوره حمد در خواب چیست,خواندن سوره ی حمد در خواب,دیدن خواندن سوره حمد در خواب,تعبير خواندن سوره حمد در خواب,خواندن سوره حمد و توحید در خواب,خواندن سوره حمد برای عزیز شدن,خواندن سوره حمد برای عزیز شدن نی نی سایت,خواندن سوره حمد,خواندن سوره حمد با صوت,خواندن سوره حمد برای شفای مریض,خواندن سوره حمد بجای تسبیحات اربعه,خواندن سوره حمد برای شفای بیمار,خواندن سوره حمد کودکانه,خواندن سوره حمد در رکعت چهارم,خواندن سوره حمد با یک نفس,خواندن سوره حمد با صوت در خواب,خواندن سوره حمد با صوت زیبا,خواندن سوره حمد با صوت کودکانه,خواندن سوره توحید با صوت,قرائت سوره حمد با صوت زیبا,تلاوت سوره حمد با صوت,تعبیر خواندن سوره حمد با صوت,قرائت سوره حمد با صدای کودکانه,قرائت سوره حمد با صوت,طریقه خواندن سوره حمد برای شفای مریض,خواندن سوره توحید برای شفای بیمار,عکس نوشته خواندن سوره حمد برای شفای مریض,خواندن سوره ی حمد برای شفای بیمار,طریقه خواندن سوره حمد برای شفای بیمار,خواندن حمد و سوره بجای تسبیحات اربعه,خواندن حمد و سوره بجای تسبیحات اربعه مکارم,خواندن حمد و سوره بجای تسبیحات اربعه سیستانی,خواندن حمد و سوره بجای تسبیحات اربعه خامنه ای,تلاوت سوره حمد کودکانه,قرائت سوره حمد کودکانه,قرائت سوره توحید کودکانه,تلاوت سوره توحید کودکانه,خواندن سوره حمد توسط کودکان,خواندن سوره ناس کودکانه,خواندن سوره توحید کودکانه,خواندن سوره فلق کودکانه,خواندن سوره ی حمد کودکانه,خواندن سوره توحید در رکعت سوم,خواندن سوره حمد در رکعت سوم و چهارم,خواندن حمد و سوره در رکعت چهارم,خواندن سهوی حمد و سوره در رکعت چهارم,خواندن اشتباهی حمد و سوره در رکعت چهارم,حکم خواندن حمد و سوره در رکعت چهارم,ایا خواندن حمد و سوره در رکعت چهارم,خواندن سوره توحید در رکعت چهارم,خواندن سوره حمد در رکعت سوم نماز,تلاوت سوره حمد با یک نفس عبدالباسط,قرائت سوره حمد با یک نفس,تلاوت سوره حمد با یک نفس آپارات,تلاوت سوره حمد بایک نفس توسط 13 قاری برجسته,تلاوت سوره توحید با یک نفس عبدالباسط

بیشتر بخوانید  دعای دیدن امام زمان از آیت الله سید عبدالکریم کشمیری

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *