تعبیر و تحلیل خواب معتبر آدم مست

تعبیر و تحلیل خواب معتبر آدم مست

برخی مواقع ممکن است در خواب خود پدیده های عجیبی ببینید که تاکنون آن ها را تجربه نکرده اید و بر این اساس اگر آن را در خواب ببینید برای شما خیلی عجیب و غریب است. یکی از این موارد دیدن خواب آدم مست و یا مستی خود کسی است که خواب را می بیند.

تعبیر و تحلیل خواب معتبر آدم مست را به همین دلیل امروز می توانید در سایت ملکوتیها مشاهده کنید، اگر به تازگی چنین خوابی را دیده اید، تعبیرش را هم بهتر است بخوانید تا از عاقبت خواب خود مطلع شوید.

تعبیر و تحلیل صحیح خواب مستی,تحلیل دیدن مستی در خواب,تحلیل خواب آدم مست,نحوه تعبیر و تحلیل خواب,تعبیر خواب برای دیدن مستی,تعبیر آدم مست در خواب,تعبیر و تحلیل خواب معتبر آدم مست,تعبیر خواب آدم مست چیست,تعبیر دیدن خودمان در مستی,تعبیر حالت مستی در خواب,تعبیر معتبر و واقعی مستی در خواب,

تعبیر و تحلیل خواب معتبر آدم مست

در مورد دیدن خواب مستی و آدم مست حضرت امام جعفر صادق فرماید:
 دیدن مستی بر چهار وجه است.
  1. مال حرام.
  2. توانگری.
  3. نقصان مال.
  4. ترس و بیم به قدر مستی.

 

ابراهیم کرمانی درباره خواب مستی می‌گوید:
 اگر در خواب ببینی به خاطر خوردن شراب مست شده‌ای، تعبیرش این است که به اندازه‌ای که مست شده‌ای جاه و بزرگی به دست می‌آوری.
جابر مغربی گوید:
 دیدن مستی به خواب، چون از شراب است ترس بود به قدر مستی.

 

هانس كورت نیز درباره ی تعبیر این خواب مى‌گويد:
 ديدن آدم مست در خواب، نشانه‌ى اين است كه شما گوش يا مغزتان ايرادى دارد يا اين كه يك نفر باعث مزاحمت وناراحتى شما شده است. اگر در خواب ببينيد كه مست هستيد، اوقات خوبى خواهيد داشت ولى اين خوبى‌ها زودگذر مى‌باشند و اگر مردم را مست ديدى، بدانيد كه شما از لحاظ روحى، ناراحتى‌هايى را داريد.

 

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب شکار کردن حیوانات,تعبیر شکار حیوانات وحشی و قوی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *