تعبیر و تحلیل خواب آتش دوزخ

تعبیر و تحلیل خواب آتش دوزخ

گاه ممکن است در خواب خود نشانه هایی از آخرت ببینید و پس از این که از خواب بیدار می شوید پریشان شده و احساس کنید که ضرر و سختی در زندگی پیش و روی شما خواهد بود، اما سعی کنید پس از این که خواب به خوبی در ذهنتان نقش بست آن را بر اساس منابع و کتب معتبر تعبیر کنید.

تعبیر و تحلیل خواب آتش دوزخ را امروز با شما در میان خواهیم گذاشت و اگر به تازگی چنین خوابی را دیده اید تحلیل و تعبیرش نیز به شرح زیر خواهد بود، همواره خداوند را شکر و از او طلب آمرزش کنید. انشالله که از بندگان مومن و خوب الله خواهید بود.

تعبیر خواب دوزخ,تعبیر خواب آتش دوزخ چیست,خواب آتش دوزخ و تعبیر آن,تحلیل خواب آتش دوزخ,تعبیر خواب آتش جهنم در چیست,تعبیر و تحلیل خواب آتش دوزخ,نحوه تعبیر خواب آتش جهنم,جنبه های دیدن آتش جهنم در خواب,روش های تعبیر صحیح خواب دیدن آتش,تحلیل و تعبیر آتش جهنم و دوزخ در خواب,

تعبیر و تحلیل خواب آتش دوزخ

درباره ی تعبیر خواب آتش دوزخ، منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

 کلیه معبران دیدن دوزخ در خواب را بد دانسته‌اند و از عذاب و عقاب و بدی کردار و آینده ای نامیمون سخن گفته‌اند ولی دوزخ را در خواب بدون مقدمه ذهنی و روحی نمی‌بینیم. موقعی دوزخ را می‌بینیم که روحی ناآرام و مشوش و وجدانی اسیر و گرفتار دغدغه و تشویش داشته باشیم. با این وصف دیدن دوزخ نمی‌تواند مبارک و میمون باشد. یک انسان با تقوی و نیکوکار هرگز صاحب وجدان نا آرام نمی‌شود و طبعاً خواب دوزخ نمی‌بیند و چون خواب دوزخ دیدیم قبل از هر چیز باید بدانیم که ضمیر ناخود آگاه ما مشوش است و وجدانی زخم خورده داریم که ما را تحت فشار قرار داده است.

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب خروس و کشتن خروس - تعبیر دیدن خروس جنگی در خواب

 

همین طور در تعبیری دیگر برايت مى‌گويد: آتش دوزخ، نشانه‌ى بدشانسى در كار است. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *