تعبیر خواب کلید – تعبیر دیدن کلید در خواب

تعبیر خواب کلید – تعبیر دیدن کلید در خواب

تعبیر خواب کلید - تعبیر دیدن کلید در خواب
تعبیر خواب کلید – تعبیر دیدن کلید در خواب

در این پست از سایت ملکوتیها تعبیر خواب کلید – تعبیر دیدن کلید در خواب را قرار داده ایم.دیدن کلید در خواب تعبیرهای گوناگونی دارند.بعضی از خواب های ما حاوی پیام و یا هشدار خاصی می باشد.برای تعبیر خواب باید به افراد آگاه به علم تعبیر خواب مراجعه کرد.در ادامه تعبیرهای گوناگون کلید را قرار داده ایم.

تعبیر خواب کلید - تعبیر دیدن کلید در خواب
تعبیر خواب کلید – تعبیر دیدن کلید در خواب

تعبیر خواب کلید – تعبیر دیدن کلید در خواب,تعبیر خواب کلید گرفتن,تعبیر خواب کلید گرفتن از مرده,تعبیر خواب کلید شکسته,تعبیر خواب کلید گرفتن از مرد,تعبیر خواب کلید امام صادق,تعبیر خواب کلید خانه,تعبیر خواب کلید حضرت یوسف,تعبیر خواب کلید,تعبیر خواب مار,تعبیر خواب سگ,تعبیر خواب گربه,تعبیر خواب موش,تعبیر خواب ماهی,تعبیر خواب مرده,تعبیر خواب حامله بودن,تعبیر خواب طلا

تعبیر خواب کلید – تعبیر دیدن کلید در خواب

۱. تعبیر کلی خواب کلید

بطور کلی دیدن کلید در خواب نمادی از چشم انداز خواب بیننده است. چیزی در زندگی شما وجود دارد که آن را در ذهن خود به  تصویر کشیده اید و می خواهید که آن را به واقعیت تبدیل کنید.

به این منظور باید فردی سخت کوش و باهوش باشید. شما آماده هستید تا در زندگی خود رو به جلو حرکت کنید و خواب های خود را به واقعیت تبدیل کنید.

۲. تعبیر خواب استفاده از کلید برای باز کردن درب

اگر در خواب ببینید که از کلیدی برای باز کردن دربی استفاده می کنید، این خواب نشان دهنده آن است که اخیرا استعدادی جدید را در خود کشف کرده اید. کشف این استعداد جدید بطور تصادفی اتفاق افتاده است و شما فورا دریافته اید که باید آن را دنبال کنید.

اگر دربی که کلید را در آن وارد می کنید باز شود، پس تلاش های شما برای بکار بردن این استعداد با موفقیت روبرو خواهد شد. اما اگر درب باز نشود به این معناست که شما در واقعیت بخشیدن به رویای تبدیل این استعداد تازه کشف شده به حرفه و کار خود با شکست روبرو خواهید شد. این خواب می تواند نشانه هشدار برای شما باشد و بهتر است که این مهارت و اشتیاق به دنبال کردن آن را فراموش کنید.

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب سوره بقره - تعبیر خواب قرآن خواندن سوره بقره

۳.تعبیر خواب پیدا کردن کلید

اگر در خواب ببینید که کلیدی را پیدا می کنید، این خواب نشان دهنده دستاوردهای بزرگی است که در آینده قرار است به آن ها دست یابید. این دستاوردها نتیجه سخت کوشی و تلاش شما خواهند بود. هرچیزی که همین حالا روی آن کار کنید با موفقیت بسیار زیادی روبرو خواهد شد و ثمره بسیار قابل توجهی را در دوران پیش رو برایتان به همراه خواهد آورد.

۴.تعبیر خواب شکستن کلید

اگر در خواب ببینید که کلیدی را می شکنید، این خواب تعبیری از فاجعه یا مصیبتی مکانیکی است که برای شما اتفاق خواهد افتاد. این نقص فنی در طول یکی از سفرهای شما برایتان رخ می دهد پس بهتر است مراقب باشید و بدون آمادگی به سفر نروید. البته باید بدانید که این ایراد فنی چندان جدی نخواهد بود پس هراسی به خودتان راه ندهید.

علاوه بر این، این خواب می تواند نشان دهنده جدایی شما از همسر یا فرد مورد علاقه تان باشد. اتفاقی بین شما دو نفر رخ می دهد و زمینه جدایی شما را برای مدتی طولانی فراهم می کند.

۵.تعبیر خواب چندین کلید

اگر در خواب ببینید که چند عدد کلید دارید، این خواب نشان دهنده سفری در عالم واقعیت است. شما فرصتی برای سفر دور دنیا و تجربه زندگی از منظری متفاوت را به دست خواهید آورد.

دیدگاه شما در مورد زندگی به طور کلی متحول خواهد شد و این تحول شما را بسیار خوشحال و راضی می سازد. شما با افراد جدیدی آشنا می شوید و تجربه هایی جدید در انتظارتان است که زندگی تان را کاملا غنی و پرمایه می سازد.

۶.تعبیر خواب دو عدد کلید

اگر در خواب ببینید که دارای دو عدد کلید هستید، این خواب نشان می دهد که شما تردیدی بر سر دو انتخاب دارید. این دو گزینه می توانند با زندگی کاری یا شخصی شما در ارتباط باشند و شما نمی دانید کدام یک برایتان مناسب است.

قبل از تصمیم گیری بهتر است از مشورت با عزیزان خود و کسانی که بهتر شما را می شناسند بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب شکم و جراحی شکم و دوختن شکم در خواب

۷.تعبیر خواب گم کردن کلید

اگر در خواب ببینید که کلیدهای خود را گم کرده اید، این خواب نشان دهنده آن است که دیگران حرف های بدی در مورد شما می زنند. عده ای از افراد به شایعه پراکنی در مورد شما خواهند پرداخت و شما قادر به انجام کاری در مورد این وضعیت نخواهید بود. قبل از آنکه در نتیجه چیزی که قادر به تغییر آن نیستید ذهنتان را آشفته و پریشان کنید، بهتر است در برابر حرف های دیگران مقاوم تر و محکم تر باشید. مردم همیشه در مورد شما حرف می زنند و شما را قضاوت می کنند و شما نمی توانید ذهنیات و تصورات ذهنی همه آن ها را تغییر دهید.

۸. تعبیر خواب کسی که به شما کلیدی می دهد

اگر در خواب ببینید که کسی به شما چند عدد کلید می دهد، این خواب نشان دهنده آن است که شما به کسی کمک خواهید کرد. این فرد به کمک شما نیاز دارد و شما نباید یاری خود را از او دریغ کنید.

در صورتی که از کمک کردن به این شخص غفلت کنید، آسیب بسیاری را به او می رسانید. بدون شک شما دوست ندارید مسبب چنین اتفاقی باشید.

۹. تعبیر خواب دیدن سالمندی کلید به دست

اگر در خواب فرد سالمندی را ببینید که کلیدهایی در دست دارد، این خواب نشان دهنده مشکلاتی است که با آن ها روبرو خواهید شد. این مشکلات با زندگی شخصی یا کاری شما در ارتباط خواهند بود.

اگر خونسردی خود را حفظ کنید، می توانید تمامی این مشکلات را حل کنید. حتی اگر حل کردن آن ها کار سختی باشد اما شما درسی ارزشمند از آن ها فرا خواهید گرفت.

۱۰.تعبیر خواب کلیدهای طلایی

دیدن کلید طلایی در خواب نشان دهنده علاقه شما به چیزی است. چیزی در زندگی شما وجود دارد که برای شما بسیار جذاب و هیجان انگیز است. شما اشتیاق و علاقه بسیار زیادی به یادگیری چیزهای جدید دارید و ظاهرا نمی توانید به طور کامل به این میل درونی خود پاسخ دهید.

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب خروس و کشتن خروس - تعبیر دیدن خروس جنگی در خواب

باید از این دانش برای کمک به دیگران استفاده کنید و هر چه می دانید را با آن ها به اشتراک بگذارید. شاید همین حرکت کوچک به کشف ها و نوآوری های بزرگ تری منجر شود.

۱۱.تعبیر خواب جستجو کردن کلید

اگر در خواب ببینید که به دنبال کلید می گردید پس باید بدانید که این خواب نمادی از چالش ها و مشکلات شما است. شما مجبور هستید که با این چالش ها روبرو شوید و برای حل آن ها تلاش کنید.

اگر نمی توانید به خودتان کمک کنید، از نزدیکان خود درخواست کمک کنید. کمک خواستن از دیگران همیشه بهتر از سرکوب کردن مسائل و مشکلات در درون خودتان است.

۱۲.تعبیر خواب دادن کلیدهای خودتان به دیگری

اگر در خواب ببینید که کلیدهای خود را به دیگری می دهید، این خواب نشان دهنده تعهدی درازمدت است. ممکن است ازدواج کنید یا با کسی وارد رابطه ای متعهدانه شوید.

این مرحله جدید در زندگی شما در واقع به منزله معامله ای بزرگ و مهم است و شروع فصلی جدید در زندگی شما خواهد بود.

۱۳.تعبیر خواب استفاده کردن از کلید (برای مردان و زنان)

اگر شما مونث هستید و در خواب خود را می بینید که کاری را با استفاده از کلیدهایتان انجام می دهید، این خواب نشان دهنده کشفی جدید برای شما است. ممکن است شما با فردی جدید و جذاب روبرو شوید که به فرد مهم و باارزشی در زندگی شما تبدیل خواهد شد.

اگر مذکر هستید و این خواب را ببینید، این خواب نشان دهنده آن است که به زودی با شریک عاطفی و فرد مورد علاقه خود ازدواج می کنید.

تعبیر خواب کلید – تعبیر دیدن کلید در خواب,تعبیر خواب کلید گرفتن,تعبیر خواب کلید گرفتن از مرده,تعبیر خواب کلید شکسته,تعبیر خواب کلید گرفتن از مرد,تعبیر خواب کلید امام صادق,تعبیر خواب کلید خانه,تعبیر خواب کلید حضرت یوسف,تعبیر خواب کلید,تعبیر خواب مار,تعبیر خواب سگ,تعبیر خواب گربه,تعبیر خواب موش,تعبیر خواب ماهی,تعبیر خواب مرده,تعبیر خواب حامله بودن,تعبیر خواب طلا

 

برگرفته از سایت دعایاب مرجع ادعیه و اذکار قرآنی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *