تعبیر خواب کبریت و چوب کبریت – تعبیر روشن کردن کبریت در خواب

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com تعبیر خواب کبریت و چوب کبریت – تعبیر روشن کردن کبریت در خواب را قرار دادیم . اگر به دنبال تعبیر خواب کبریت و خریدن و فروختن کبریت و روشن و خاموش کردن کبریت و روشن کردن شمع و آتش با کبریت و کبریت خراب هستید این پست از سایت ملکوتی ها را حتما مطالعه کنید …

تعبیر خواب کبریت روشن,تعبیر خواب کبریت خریدن,تعبير خواب كبريت روشن كردن,تعبیر خواب کبریت زدن,تعبیر خواب کبریت سوخته,تعبیر خواب کبریت ابن سیرین

تعبیر خواب کبریت و چوب کبریت - تعبیر روشن کردن کبریت در خواب

تعبیر خواب کبریت خاموش,تعبیر خواب کبریت روشن,تعبیر خواب روشن کردن شمع با کبریت,تعبیر خواب آتش روشن کردن با کبریت,معنی و مفهوم کبریت در خواب

تعبیر خواب کبریت و چوب کبریت – تعبیر روشن کردن کبریت در خواب

چوب کبریت بر خلاف چوب پنبه، آدمی است کوچک ولی مفید و موثر که با وجود ظاهر بی ارزشی که دارد خیلی کارها می تواند انجام دهد و کاربرد زیاد و ارزنده دارد.

چنانچه در خواب چوب کبریت را بدون سیگار یا دیگر ابزار تدخین ببینید خوب است و نشان می دهد که عاملی کارگشا در اختیارتان قرار می گیرد که به کمک او می توانید بسیاری از مشکلات را از میان بردارید.

اگر با چوب کبریت شمع یا چراغی را روشن کنید خوب است و نشان می دهد که شادی و فرج به شما می رسد و آینده ای روشن خواهید داشت.

داشتن مقدار زیادی چوب کبریت یا کبریتی که چوب های آن را خالی کرده باشید گویای آن است که امکانات زیادی در اختیارتان قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب برنده شدن خانه و ماشین و گوشی و سکه طلا در قرعه کشی

دیدن چوب کبریت با وسایل تدخین مثل سیگار و قلیان و چپق و پیپ خوب نیست چون عاملی است تند و تیز که در خدمت غم و اندوه قرار می گیرد و نا آگاهانه زحمت افزا می شود.

برگرفته از دعا سایت

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *