تعبیر خواب کامیون و خریدن کامیون – تعبیر دیدن تصادف کامیون در خواب

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com تعبیر خواب کامیون و خریدن کامیون – تعبیر دیدن تصادف کامیون در خواب را قرار دادیم . اگر به دنبال تعبیر خواب کامیون و چرخ و لاستیک های کامیون و ماشین کامیون بزرگ و راندن و سوار شدن بر کامیون و دیدن راننده کامیون هستید این مطلب از سایت ملکوتی ها را حتما ببینید …

تعبیر خواب کامیون تریلی,تعبیر خواب کامیون باری,تعبیر خواب کامیون اسباب بازی,تعبیر خواب کامیون یوتاب,تعبیر خواب کامیون بنز,تعبیر خواب کامیون میوه

تعبیر خواب کامیون و خریدن کامیون - تعبیر دیدن تصادف کامیون در خواب

تعبیر خواب رانندگی با کامیون,تعبیر خواب چرخ و لاستیک کامیون,تعبیر خواب کامیون ماشین بزرگ,تعبیر خواب نشستن در صندلی کامیون,معنی و مفهوم دیدن کامیون در خواب

تعبیر خواب کامیون و خریدن کامیون – تعبیر دیدن تصادف کامیون در خواب

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

کاميون در خواب هاي ما تعبير واحد و خاصي ندارد و اشاره به چيزهاي مختلفي مي تواند باشد.

اين تغيير در تعبير و اختلاف در تشخيص اين طور منظور مي شود که کاميون به شما تعلق داشته باشد يا به ديگري يا کاميوني که ندانيد به چه کسي تعلق دارد.

تمام اين اختلاف در تعبير موقعي بايد مورد اعتنا واقع شود که کاميون محور خواب بيننده خواب باشد در غير اين صورت کاميون نيز يکي از اجزا تشکيل دهنده خواب است که اثر کلي و تعيين کننده ندارد.

اگر در خواب کاميوني باشد و شما احساس کنيد که آن کاميون به شما تعلق دارد کاميون دوست و شريک و انبازي است که به او اتکا زياد داريد و اثرش در زندگي روزانه شما است.

اگر در عالم خواب درک شما چنين باشد که آن کاميون را قبلا نداشتيد و تازه به شما تعلق يافته چنين دوست و شريک موثري در زندگي شما پيدا مي شود ولي اگر حس کنيد که قبلا هم آن را داشتيد دوستي است از ميان کساني که مي شناسيد ولي به تاثير او وقوف نداشته ايد.

اگر در بيداري کاميوني نداشته باشيد و در خواب ببينيد که کاميوني داريد که آن کاميون چرخ ندارد يا چرخ آن پنچر شده يا به هرعلتي باز مانده در استفاده از امکانات مشکلي براي شما پيش مي آيد يا خوتان غفلت مي کنيد که از کار باز مي مانيد.

اگر کاميوني داشته باشيد که در خواب آن را بفروشيد دوستي را از دست مي دهيد که تعيين کننده مي تواند باشد.

اگر در خواب ببينيد کاميوني داشته ايد که آن را دزديده اند و شما براي يافتن آن جستجو مي کنيد به شما خيانت مي شود و بين شما و دوستتان جدائي مي افکند.

برگرفته از دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب زیارت حرم پیامبر خدا - تعبیر گفتن اسم حضرت محمد با صدای بلند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *