تعبیر خواب چشم اضافی و کور شدن یک چشم و سیاه و سرخ شدن چشم

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com تعبیر خواب چشم اضافی و کور شدن یک چشم و سیاه و سرخ شدن چشم را قرار دادیم . اگر به دنبال تعبیر خواب دیدن داشتن یک چشم اضافی و عفونت کردن چشم و نبودن هر دو چشم و خاکم رفتن و اشغال رفتن داخل چشم و چرک کردن چشم ها و دیدن چشم های زیبا و خوشگل و چشم های رنگی و خونی شدن چشم ها هستید این مطلب از سایت ملکوتی ها را حتما ببینید که کاملترین تعبیر خواب چشم و عفونت چشم را گردآوری کردیم …

,تعبیر خواب چشم,تعبیر خواب چشمه آب,تعبیر خواب چشم خونی,تعبیر خواب چشم سبز,تعبیر خواب چشمه,تعبیر خواب چشم آبی,تعبیر خواب چشم نظر,تعبیر خواب چشمه آب زلال,تعبیر خواب چشم درد,تعبیر خواب چشم سفید,تعبیر خواب چشمه آب گرم,تعبیر خواب چشمه آب در کوه,تعبیر خواب چشمه آب روان,تعبیر خواب چشمه آب شور,تعبیر خواب چشمه آب در خانه,تعبیر خواب چشمه آب سرد,تعبیر خواب چشمه آب جوشان,تعبیر خواب چشمه آب روشن,تعبیر خواب چشمه آب معدنی,تعبیر خواب چشم خونی مرده,تعبیر خواب چشم خونین,تعبیر خواب چشمان خونی,تعبیر خواب چشمان خونین,تعبير خواب چشم خوني,تعبیر خواب چشم خون آلود,تعبیر خواب چشم خون,تعبیر خواب چشم قرمز,تعبیر خواب چشم قرمز مرده,تعبیر خواب چشم سبز در خواب,تعبیر خواب چشم سبز رنگ,تعبیر خواب چشم سبز نوزاد,تعبیر خواب چشم سبز شدن,تعبیر خواب چشم سبز مرده,تعبیر خواب چشم سبز زیبا,تعبیر خواب چشم سبز دیگران,تعبیر خواب چشم سبز داشتن,تعبیر خواب چشم سبز شده,تعبیر خواب چشمه در کوه,تعبیر خواب چشمه جوشان آب,تعبیر خواب چشمه جوشان,تعبیر خواب چشمه در بیابان,تعبیر خواب چشمه زمزم,تعبیر خواب چشمه در خانه,تعبیر خواب چشمه زلال در خانه,تعبیر خواب چشم آبی رنگ,تعبیر خواب چشم آبی نوزاد,تعبیر خواب چشم آبی داشتن,تعبیر خواب چشم آبی مرده,تعبير خواب چشم آبي,تعبير خواب چشمان آبي,تعبیر خواب چشم نظر گرفتن,تعبیر خواب چشم نظر طلا,تعبیر خواب چشم نظر خریدن,تعبیر خواب چشم زخم,تعبیر خواب چشم زخم شده,تعبير خواب چشم زخم,تعبیر خواب چشم زخم شدن,تعبیر خواب چشم زخم دیدن,تعبیر خواب گردنبند چشم نظر,تعبير خواب چشمه اب زلال,تعبیر خواب خوردن آب چشمه زلال,تعبیر چشمه آب زلال در خواب,تعبیر خواب خوردن آب زلال از چشمه,تعبیر دیدن چشمه آب زلال در خواب,تعبیر خواب چشم درد مرده,تعبیر خواب چشم درد چیست,تعبير خواب چشم درد,تعبیر خواب چشم درد دیگران,تعبیر خواب چشم دردی,تعبير خواب چشم درد مرده,تعبیر خواب چشم درد میت,تعبیر خواب چشم درد فرزند,تعبیر خواب درد چشم چپ,تعبیر خواب چشم سفید مرده,تعبیر خواب چشم سفید شده,تعبیر خواب چشمان سفید,تعبیر خواب سفیدی چشم,تعبير خواب چشم سفيد,تعبیر خواب دیدن چشم سفید,تعبیر خواب مردمک چشم سفید,تعبیر خواب رنگ چشم سفید,تعبیر خواب مرد چشم سفید

تعبیر خواب چشم اضافی و کور شدن یک چشم و سیاه و سرخ شدن چشم

تعبیر خواب داشتن چشم های زیاد,تعبیر خواب چشم های مرد و زن,تعبیر خواب سه چشم داشتن,تعبیر خواب سرخ شدن رگ های چشم,تعبیر خواب چشم خونی,تعبیر خواب فرو رفتگی چشم,تعبیر خواب بیرون آمدگی چشم,معنی و مفهوم دیدن چشم رنگی در خواب

تعبیر خواب چشم اضافی و کور شدن یک چشم و سیاه و سرخ شدن چشم

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

داشتن چشم اضافی دلبستگی است به دنیا و مال دنیا که پسندیده نیست.
آن چه در زندگی ما عزیز و گرامی است در خواب های ما به صورت چشم ظاهر می شود. اگر در خواب احساس کنید که دیدگان شما کم فروغ شده بهتر است مراقب مال و فرزند خویش باشید و چنان چه ببینید کور شده اید و جایی را نمی بینید خواب شما از گمراهی خبر می دهد.

ابن سیرین نوشته اگر کسی ببیند یک چشمش کور است یک نیمه از دین خود را از دست می دهد و اگر هر دو چشم او کور باشد کافر می شود.

چنان چه در خواب ببینید که به چشم خود سرمه کشیده اید کاری می کنید که در نظر مردم عزیز و محترم می شوید.

اگر کسی ببیند که یک چشم اضافی دارد و منحرف می شود، به خود بینی و غرور و انحراف اخلاقی گرفتار می گردد.

چنان چه در خواب ببینید یک چشم شما را کنده اند چیزی را که خیلی دوست می دارید از شما می گیرند.

اگر در خواب ببینید که چشم شما سیاه شده به طوری که هیچ سفیدی ندارد و به زبان دیگر همه چشم مردمک شده نشان از تکبر و خودخواهی است یا چشم شما به دنبال چیزی می رود که تحصیل آن در مصلحت شما نیست.

اگر ببینید که چشم شما سرخ شده و رگه های خونین دارد غمی برای شما می رسد و مالی از دستتان می رود. اگر ببینید که چشم قشنگ تر از زمان بیداری را دارید با زنی انیس می شوید که خردمند و با دانش است یا صاحب فرزندانی می شوید که البته بستگی دارد به سن و سال و شرایط بیننده خواب.

اگر چشمتان در خواب بزرگتر از زمان بیداری به نظر می رسید بی بند و با و سهل انگار می شوید. اگر ببینید یک چشم دارید ،سخن زشت می شنوید.

اگر دیدید که چندین چشم دارید فریب دنیا را می خورید.

تعبیر خواب به روایت ابن سیرین

تعبیر چشم، بینائی و بصیرت می‌باشد که به وسیلۀ آن راه پیدا شده و هدایت انجام می‌شود، و همچنین تعبیر هر دو چشم، دو فرزند است.
ابن سیرین می‌گوید: تعبیر چشم آبی، «بدعت» می‌باشد،
ابن سیرین می‌گوید: تعبیر چشم شهلا، فرزند می‌باشد.
اگر ببینی یک چشم تو کور شده است، یـعـنـی نصف دین تو می‌رود یا با یک دست یا یک پا یا یکی از اندام‌های دیگر گناه بزرگی مرتکب می‌شوی، و یا دچار مصیبتی خواهی شد. اگر ببینی نابینا شده‌ای، یـعـنـی گمراه می‌شوی و یا فرزندت از دنیا می‌رود.
اگر دید مرده از درد چشم می‌نالید، دلیل که غیبت مردم باشد.
اگر ببینی چشم تو دچار ضعف شده است، یـعـنـی دختر یا زن تو از دنیا می‌رود.
اگر ببینی چشم‌هایت طوری سبل [نوعی بیماری چشم] گرفته است که فوق العاده به سختی می‌بینی، یـعـنـی به اندازۀ ضعف بینایی، دین و ایمان تو دچار عیب و نقص و اشکال می‌شود (مخصوصاً اگر رنگ چشم‌های تو در خوابی که دیده‌ای سیاه باشند)، یا اگر ببینی چشم‌های تو آبی می‌باشد و دچار سبل شده است، یـعـنـی در راه «بدعت» خواهی ماند، یا چنانچه ببینی چشم‌های تو شهلا می‌باشد و دچار سبل شده است، یـعـنـی فرزندت بیمار می‌شود یا از تو جدا خواهد شد.
اگر ببینی کسی پردۀ سبل را از چشم تو برداشته است و چشم‌هایت بهبود پیدا کرده است، یـعـنـی توسط فرد عالمی توبه می‌کنی و آن عالم تو را به راه دین و ایمان می‌آورد و پارسا و پرهیزکار می‌شوی، ‌‌‌‌‌ ولی بعضی از تعبیرگران گفته‌اند: بیماری فرزندت بهبود پیدا می‌کند یا اگر در غربت باشد به سلامتی برمی‌گردد (تعبیرهای مختلف).
اگر ببینی چشم‌درد داری و کسی تو را درمان می‌کند، یـعـنـی آن شخص تو را به راه درست و حق راهنمایی می‌کند.
اگر ببینی چشم تو دیوار شهر شده است، یـعـنـی «پادشاه» می‌شوی.
اگر ببینی چشم تو مثل چشم گاو شده است، یـعـنـی پادشاه می‌شوی.
اگر ببینی روی چشم و دهان و گوش تو گیاه درآمده است تعبیرش فوق‌العاده خوب است.

تعبیر خواب به روایت آنلی بیتون

دیدن چشمانی آبی در خواب، نشانه ناتوانی در انجام هر رأی و نقشه ای است.
دیدن زنی چشم آبی با موهایی تیره که بینی باریک و سربالا دارد، علامت آن است که مقام قهرمانی خود را در مسابقه ای از دست می‌دهید.
دیدن چشمانی قهوه ای در خواب، علامت فریب و خیانت است.
دیدن زنی که چشمهای قهوه ای دارد، علامت آن است که خود را گرفتار معامله ای خطرناک خواهید ساخت.
دیدن یک چشم در خواب، علامت آن است که از دسیسه ای پنهانی که برای غارت شادمانی و ثروت شما چیده شده است آگاه خواهید شد.
اگر در خواب، تنها یک چشم ببینید، نشانه آن است که دشمنان در جستجوی فرصتی برای لطمه زدن به شما هستند.
اگر در خواب مردی یک چشم ببینید، نشانه آن است که به دامی گرفتار خواهید شد، در آن هنگام هر چیز دیگری در نظرتان بی اهمیت جلوه می‌کند.
اگر در خواب موجودات یک چشمی ببینید، بیانگر آن است که نقشه‌هایی بر علیه شما کشیده شده است.
دیدن چشمان خاکستری در خواب ، نشانه عشق و توأم با چاپلوسی است

تعبیر خواب به روایت لوک اوینتهاو

نداشتن چشم: ایدهای برباد رفته
چشم کم سو: ضرر و زیان از هر نظر
چشمان چپ: باعث تحقیر شدن خود
چشم به رنگ آبی: عشق سوزان
چشمان کثیف : آینده بد
چشم تیره رنگ : خبر خوشحال کننده
چشمان به زیر انداخته شده : در خفا کسی را شدیدا” دوست داشتن

تعبیر خواب به روایت مغربی

اگر ببینی چشم‌های سیاه تو آبی شده است، یـعـنـی حال و روز تو بد و دگرگون می‌شود.
اگر ببینی یک چشم تو دچار آسیب شده است، یـعـنـی فرزندانت دچار آسیب می‌شوند.
اگر ببینی هر دو چشم تو طوری ورم کرده است که نمی‌توانی آن‌ها باز کنی، یـعـنـی با مرد مخالفی ارتباط و مصاحبت برقرار می‌کنی.
اگر ببینی از چشم تو خون می‌ریزد، یـعـنـی به خاطر فرزندت دچار غم و ناراحتی می‌شوی، یا در مال و اموال تو کم و کسری و ضرر و زیان به وجود می‌آید.
اگر ببینی چشم‌هایت بینا است ولی مردم فکر می‌کنند کور یا “شب‌کور” هستی، یـعـنـی باطن تو در دین و ایمان بهتر از ظاهرت می‌باشد.
اگر ببینی چشم تو آهنی می‌باشد، یـعـنـی بی‌شرم و حیا خواهی شد.
اگر دید در پیشانی چشمهای بسیار داشت، همین دلیل کند، که او را مصالح خود پنداری تمام است.

حضرت امام جعفر صادق فرماید:

چشم در خواب، بر هفت وجه است.
روشنائی
دین مبتنی بر هدایت و درستی
اسلام
فرزند
مال
علم
زیادتی در دین و مال
اگر شخص نابینائی در خواب ببیند که بینا شده است، یـعـنـی از زحمت و مشقت خلاص می‌شود.
تعبیرهای کوری و نابینائی عبارتند از: ۱- فقر و تنگدستی ۲- حال و روز بد ۳- غم و اندوه ۴- نقصان ۵- مال و اموال ۶- تباه شدن دین و ایمان، همانطور که در قرآن کریم آمده: صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَرْجِعُونَ _ کرر و لال و کورند و از ضلالت باز نیایند (بقره، ۱۸).
اگر ببینی چشم تو ماه شده است، یـعـنـی «وزیر» می‌شوی.
اگر ببینی چشم تو رودخانه شده است، یـعـنـی وزیر می‌شوی.

تعبیر خواب به روایت ابراهیم کرمانی

اگر ببینی چشم کسی را کور کرده‌ای، یـعـنـی آن شخص را گمراه می‌کنی .
اگر ببینی دست شخص نابینایی را گرفته‌ای و می‌بری، یـعـنـی مؤمن و مهربان خواهی بود.
اگر ببینی خر تو یک چشم دارد یا اینکه چشمش ضعیف می‌باشد، یـعـنـی در به دست آوردن معاش و مایحتاج زندگانی دچار آشفتگی می‌شوی. اگر ببینی خر تو اصلاً چشم ندارد، یـعـنـی مال و اموال خود را از دست می‌دهی (دفع بلا و گرفتاری).
اگر ببینی چشم‌های زیادی روی بدنَت است و همه چیز را به خوبی و خیلی واضح می‌توانی ببینی، یـعـنـی در دین و ایمان خیلی درستکار خواهی شد و به وظایف دینی بسیار درست عمل خواهی کرد.

تعبیر خواب به روایت اسماعیل بن اشعث

اگر ببینی چشم تو تبدیل به گوش، و گوش تو تبدیل به چشم شده است، یـعـنـی با زنی ازدواج می‌کنی که دارای فرزندی دختر می‌باشد و با هر دو آن‌ها آمیزش می‌کنی.
اگر ببینی در سیاهی و مردمک چشم تو سفیدی قرار دارد [تقریباً به شکل انسان‌های نابینا]، یـعـنـی دچار غم و اندوه می‌شوی، همانطور که در قرآن کریم آمده: … وَابْیَضَّتْ عَیْنَاهُ مِنَ الْحُزْنِ… _ … و دیدگانش از غم سپید شد… (یوسف-۸۴).

جابر مغربی می‌گوید :

اگر ببینی تمامی هر دو چشم تو سیاه شده است (حتی کرۀ چشم) و سفیدی ندارد، یـعـنـی متکبر می‌شوی.
اگر ببینی کسی چشم تو را بسته یا با دستش گرفته است، یـعـنـی فرزندت دچار ضرر و زیان می‌شود یا اموالش را از دست می‌دهد یا مرتکب گناهی خواهد شد.
اگر ببینی وسط صورت خودت یک چشم داری، یـعـنـی از جهت دینی بر ضد تو حرف‌های ناسزائی می‌گویند.

تعبیر خواب به روایت لیلا برایت

اگر خواب ببینید که یک چشم دارید، به این معنا است که دچار مشکلات فراوانی خواهید شد.

تعبیر خواب به روایت کتاب سرزمین رویاها

خواب چشم : نتایج بسیار خوب حرفه ای
چشمهای زیبا : شادی و عشق
چشمان شما آبی هستند : شادی خیلی بزرگ
چشمان شما سیاه هستند : تنگدستی
چشمان شما قهوه ای هستند : خوشبختی
چشمان شما سبز هستند : خوشبختی بزرگی نصیبتان خواهد شد .
چشمان شما قرمز هستند : یک بیماری.
چشمان شما فندقی هستند : دوستان پشت سرتان پرگویی می کنند .
چشمان شما چپ است : محتاج به پول خواهید شد.
چشمان شما بزرگ هستند : ثروت هنگفت
چشمان شما کوچک هستند : شما را از صمیم قلب دوست دارند .
رنگ چشمان شما بین آبی و سبز است : منفعت بزرگ مالی.
چشمان شما غمگین هستند : کارهای بسیار سودمند در پیش است .
چشمان یک بیمار : عمر شما طولانی خواهد بود .
چشمان شما باز شده و بزرگ هستند : یک تغییر بزرگ در زندگی شما رخ خواهد داد.
دید چشمهای خود را از دست می دهید : فرزندان شما در معرض خطر مرگ هستند.
خواب چشمان فرزندانتان : پول
چشمان زنتان را تحسین می کنید : شما به او وفادار نیستید .
چشمان شوهرتان را تحسین می کنید : شما در انتظار یک نوزاد هستید .
برای چشمانتان نگران هستید : در همه امور احتیاط را فراموش نکنید .
برای چشمان فرزندانتان نگران هستید : یکنفر مخفیانه بر ضد شما کار می کند.
چشمان یک زن را می بندند : شما باعث اغفال و ناکامی خودتان خواهید شد.
چشمان یک مرد را می بندند : شما بیوه می شوید .
شما در بین افرادی هستید که چشمانشان را بسته اند : یک دوست باعث عذاب شما می شود .
دیگران چشمانشان با یک پارچه بسته شده : وجدانتان ناراحت و پشیمان خواهد شد.

برگرفته از دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب مدرسه و رفتن به مدرسه و همکلاسی مدرسه و معاون و مدیر مدرسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *