تعبیر خواب چخماق و سنگ چخماق و آتش زدن جایی با سنگ چخماق در خواب

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com تعبیر خواب چخماق و سنگ چخماق و آتش زدن جایی با سنگ چخماق در خواب را قرار دادیم . اگر به دنبال تعبیر خواب دیدن آسیاب کردن گندم و برنج با آسیاب دستی و آسیاب کردن آرد و آسیاب قدیم و جدید و دیدن سنگ آسیاب دستی و شکستن سنگ آسیاب هستید این مطلب از سایت ملکوتی ها را حتما بخوانید …

تعبیر خواب چخماق و سنگ چخماق و آتش زدن جایی با سنگ چخماق در خواب

تعبیر خواب پیدا کردن سنگ چخماق,تعبیر خواب آتش گرفتن سنگ چخماق,تعبیر خواب سنگ چخماق در خانه,تعبیر خواب در دست داشتن سنگ چخماق,معنی و مفهوم دیدن سنگ چخماق در خواب

تعبیر خواب چخماق و سنگ چخماق و آتش زدن جایی با سنگ چخماق در خواب

اگر کسی در خواب چخماق در دست داشت و جایی را با آن افروخت، اگر برای کاری ضروری نباشد، به دست وی آتش فتنه ای روشن می شود.

امام صادق (ع) می فرماید:

اگر ببیند که از چخماق آتش بیرون می آورد دلیل بر اینکه مال حرام از طرف پادشاه حاصل کند یا به شغل او مشغول شود و از رشوه مال بدست آورد و اگر از چخماق نتوانست آتش بیافروزد، تعبیرش این است که طلب مال کند ولی نیابد.

ابن سیرین می کوید:

چخماق و سنگ آتش دان این هر دو به معنی دوست و یا شریک باشند که از ایشان یکی قوی و دلیر و دوم سخت دل خواهد بود و این هر دو مردمان را بر شرف و کارهای بزرگ در آورند.

ابراهیم کرمانی می گوید:

اگر ببیند که از چخماق آتش بیرون می آورد واز آن شمع یا چراغ برافروخت اگر بیننده پادشاه است دلیل بر اینکه مردم از دانش او بهره یابند واگر بازرگان باشد، تعبیرش اینکه با مردم خیر و احسان کند واگر درویش باشد به این معنی است که مردم از سیرت وکردار وی منفعت یابند.

برگرفته از دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب سنجد و خوردن سنجد و درخت سنجد و خریدن سنجد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *