تعبیر خواب پتو و خریدن پتو و گم شدن پتو و دادن پتو نو به دیگران

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com تعبیر خواب پتو و خریدن پتو و گم شدن پتو و دادن پتو نو به دیگران را قرار دادیم . اگر به دنبال تعبیر خواب پتو و دیدن پتو نو و سالم و تمیز و پتو کثیف و کهنه و پتو پاره و سوخته و هدیه دادن پتو به دیگران و خریدن و فروختن پتو و دیدن مغازه پتو فروشی هستید این مطلب از سایت ملکوتی ها را حتما ببینید که کاملترین تعبیر خواب بیمه و بیمه شدن را گردآوری کردیم …

تعبیر خواب پتو خیس,تعبیر خواب پتوی کهنه,تعبیر خواب پتو هدیه دادن,تعبیر خواب پتوی نوزاد,تعبیر خواب پتو یوتاب,تعبیر خواب پتو کشیدن,تعبیر خواب پتو بچه,تعبیر خواب پتو برای دختر مجرد

تعبیر خواب پتو و خریدن پتو و گم شدن پتو و دادن پتو نو به دیگران

تعبیر خواب پتو نو سالم و تمیز,تعبیر خواب پتو کهنه و کثیف,تعبیر خواب خریدن و فروختن پتو,تعبیر خواب شستن پتو,تعبیر خواب پتو کشیدن روی خود,معنی و مفهوم دیدن پتو در خواب

تعبیر خواب پتو و خریدن پتو و گم شدن پتو و دادن پتو نو به دیگران

تعبیر کلی دیدن پتو در خواب:

از آنجا که پتو در واقعیت نقشی حمایتگر و گرمابخش دارد، در خواب نیز به عنوان نمادی از خانواده، روابط عاطفی در خانواده و در بین همسران، عشق، حمایت و پناه است. البته پتو ممکن است اشاره ای به پنهان کاری موضوع یا مسئله ای خاص یا طرز فکر و رفتار نیز باشد.

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب سینما و رفتن به سینما و تماشای فیلم در سینما در خواب

در کتاب فرهنگ تفسیر رویا آمده است :

پتو: راحتی، گرما (جسمانی یا عاطفی)، نگرش و طرز رفتاری که می‌توانیم زیر آن پنهان شویم، نگرش، حالت یا تجربه‌ای که آن را مانند پتو به دور خود پیچیده‌ایم. در این صورت رنگ پتو سرنخی از احساس و نگرش ما به دست می‌دهد، بیماری یا آسیب دیدگی، فعالیت جنسی، محبت و مراقبت، همان طور که وقتی کسی را دوست داریم رویش پتو می‌اندازیم، گوشه گیری یا شکنندگی و آسیب پذیری.

تعبیر خواب پتو

منوچهر مطیعی تهرانی:

پتو برای زن نیز شوهر است زیرا او را در بر می‌گیرد و به او امنیت و فراغت خیال می‌بخشد. پتو و لحاف نشان دهنده رابطه ای است که بیننده خواب با جفت خویش دارد.

تعبیر خواب پتوی کثیف

آنلی بیتون می‌گوید:

خواب پتوی کثیف، نشانه خیانت و بی وفایی است.

منوچهر مطیعی تهرانی:

چنانچه مشاهده کنیم تخت خواب و روتختی ما چرک است همین طور لحاف و تشک و اشیا دیگری که ابزار خوابیدن هستند کثیف شده‌اند گویای آن است که در محیط خانه و خانواده ناراحت می‌شویم و بین ما و همسرمان اختلاف پدید می‌آید.

اگر در خواب ببینید پتوی شما کثیف است همسرتان بیمار می‌شود

تعبیر خواب پتوی نو

آنلی بیتون:

خواب پتوی تمیز و پاکیزه، نشانه اقبال است و اینکه از بیماریی خطرناک توسط عواملی ناشناخته نجات خواهید یافت.

تعبیر خواب پتوی کهنه

منوچهر مطیعی تهرانی:

اگر ببینید پتو کهنه ای دارید زنی بد نصیب شما می‌شود و چنان چه زن دارید روابط شما با همسرتان خراب می‌شود.

اگر مردی در خواب ببیند پتوی پاره و کهنه و فرسوده خود را دور افکنده و پتو جدیدی خریده از زن خود جدا می‌شود و همسر دیگری اختیار می‌کند. همین تعبیر هست برای زن که نشان می‌دهد از شوهر جدا می‌شود و به همسری دیگری در می‌آید.

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب قبر و راه رفتن روی قبر و کندن قبر و نگاه کردن به قبر در خواب

تعبیر خواب پتو و لحاف گران قیمت

منوچهر مطیعی تهرانی:

اگر در خواب ببینید پتویی از اطلس و دیبا دارید رابطه شما با همسرتان در حد عالی بهبود می‌یابد و خوب می‌شود. و اگر لحاف سوراخ و پاره باشد که غیر قابل استفاده به نظر برسد از همسر خود جدا می‌شوید

تعبیر خواب پتوی سبز و رنگی

جابر مغربی گوید:

اگر دید پتوی سبز داشت، دلیل است زنی دیندار بخواهد. اگر سفید بود آن زن توانگر و پارسا است. اگر سرخ بیند زن او مطرب دوست است. اگر سیاه بیند زن او عالمه است و زرد زن بیمار گونه بود. اگر ملون بیند، زن او فریبنده است.

برگرفته از دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *