تعبیر خواب قناری و خواندن قناری – تعبیر فرار کردن قناری از قفس در خواب

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com تعبیر خواب قناری و خواندن قناری – تعبیر فرار کردن قناری از قفس در خواب را قرار دادیم . اگر به دنبال تعبیر خواب قناری و گم شدن قناری و قناری زرد و آواز خواندن قناری هستید پیشنهاد می کنم این پست از سایت ملکوتی ها را حتما ببینید که کاملترین تعبیر خواب قناری را قرار دادیم .

تعبیر خواب قناری زرد,تعبیر خواب قناری حضرت یوسف,تعبیر خواب قناری با جوجه,تعبیر خواب قناری سبز,تعبیر خواب قناری و مرغ عشق,تعبیر خواب قناری از امام صادق,تعبیر خواب قناری زرد ابن سیرین,تعبیر خواب قناری مشکی
تعبیر خواب قناری و خواندن قناری - تعبیر فرار کردن قناری از قفس در خواب

تعبیر خواب قناری و خواندن قناری – تعبیر فرار کردن قناری از قفس در خواب,تعبیر خواب قناری زرد,تعبیر خواب آواز خواندن قناری,تعبیر خواب قناری زیبا و خوشگل,معنی و مفهوم قناری در خواب

تعبیر خواب قناری و خواندن قناری – تعبیر فرار کردن قناری از قفس در خواب

تعبیر خواب قناری زرد

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

قناری مرغ غم و رنج و مرغ بیماری است و رنجوری به خصوص اگر زرد یک دست باشد. اگر در خواب ببینید که قناری در قفس دارید که زرد است یا لکه ای زرد به بدنش دیده می‌شود با زنی بیمارگونه برخورد خواهید کرد و اگر قفس در خانه شما و متعلق به شما باشد زنی از متعلقان شما بیمار می‌شود.

به هر حال دیدن قناری زرد یا با نشانی زرد رنگ در خواب خوب نیست و اگر زرد نباشد و شما آن را قناری بیانگارید تعبیر مرغان زینتی دیگر را دارد.

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب آواز و آواز خواندن دو نفره - تعبیر آواز خواندن با صدای بلند در خواب

تعبیر خواب خواندن قناری

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

اگر قناری بخواند و شما در خواب از صدای او خوشتان بیاید غمین و اندوهگین می‌شوید.

تعبیر خواب فرار کردن قناری

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

اگر قناری از قفس متعلق به شما بگریزد زنی بیمار می‌میرد.

تعبیر خواب قناری از نگاه معبرین غربی

قناری نماد سرگرمی، آواز و موسیقی است. شنیدن چهچهه و صدای زیبای این پرندگان باعث محبوب شدن قناری در میان مردم گردیده است با این تفاسیر دیدن قناری در خواب نشانه‌های خوبی را به همراه خواهد داشت.

اگر در خواب قناری را دیدید که ساکت بود و آواز سر نماد نمی‌داد نشانه این است که حادثه ای برای شما رخ خواهد داد. این حادثه می‌تواند درگیری با همکارانی باشند که قصد تخریب شخصیتی شما را دارند.

دیدن تعداد زیاد و غوغای قناری‌ها در اطرافتان در خواب نشانه سرگرمی است. اگر از شنیدن صدای قناری در خواب لذت بردید بیانگر سالم بودن و تندرسی خانواده شماست.

آنلی بیتون می‌گوید:

اگر خواب ببینید قناری در اطرافتان پرواز می‌کند، علامت آن است که ترسی بیمارگونه از آینده شما را در بر خواهد گرفت.

دیدن قناری بیمار یا مرده در خواب، علامت آن است که از حماقت افراطی شخصی رنج خواهید برد.

برگرفته از دعا سایت

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *