تعبیر خواب عرق و عرق کردن زیر بغل – تعبیر بوی عرق در خواب نشانه چیست

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com تعبیر خواب عرق و عرق کردن زیر بغل – تعبیر بوی عرق در خواب نشانه چیست را قرار دادیم . اگر به دنبال تعبیر خواب عرق و عرق لباس و پیراهن و عرق صورت و سر و عرق کل بدن و شستن عرق لباس هستید پیشنهاد میکنم این پست از سایت ملکوتی ها را حتما بخوانید . …

تعبير خواب عرق كردن,تعبیر خواب عرق بادرنجبویه,تعبیر خواب عرق نعنا,تعبیر خواب عرق گیری,تعبیر خواب عرق خوردن دیگران,تعبیر خواب عرق خوردن با مرده,تعبیر خواب غرق شدن در دریا,تعبیر خواب عرق پیشانی
تعبیر خواب عرق و عرق کردن زیر بغل - تعبیر بوی عرق در خواب نشانه چیست

تعبیر خوب عرق بدن,تعبیر خواب عرق صورت و سر,تعبیر خواب عرق کردن لباس و پیراهن,تعبیر خواب عرق پیشانی,معنی و مفهوم عرق کردن در خواب

تعبیر خواب عرق و عرق کردن زیر بغل – تعبیر بوی عرق در خواب نشانه چیست

ابن سیرین می‌گوید:

اگر ببینی از بدن تو عرق جاری شده است (مخصوصاً اگر بروی زمین بچکد)، یـعـنـی به اندازه‌ای که عرق کرده‌ای مال و اموال تو کاهش می‌یابد و ضرر و زیان مالی می‌کنی.

اگر بیمار هستی و در خواب ببینی که عرق کرده‌ای، یـعـنـی بیماری تو بهبود پیدا می‌کند و سلامتی تو برمی‌گردد و به خواستۀ خودت می‌رسی .

آنلی بیتون می گوید:

اگر خواب ببینید به علت انجام کاری دشوار بدنتان عرق کرده است ، علامت آن است که با تلاش بسیار موانعی که جلوی پای شما قرار می گیرد ، برخواهید داشت .

خالد بن علی بن محد العنبری گوید:

عرق کردن در خواب، برای کسی که دوست دارد عرق کند به شفای بیماری تعبیر میشود. اگر کسی در خواب ببیند که عرق را از سر و صورتش پاک میکند، نیازهایش را برآورده میکند.

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب مس و خریدن ظرف مس - تعبیر دیدن سینی مس در خواب

اگر در خواب ببینید عرق کرده اید و بدهکار باشید بدهی خود را می پردازید. اگر بیماری در خواب ببیند خوب است چون شفا می یابد ولی اگر ببینید دیگری عرق کرده، اندوهی برای او پیش می آید. اگر عرق کردن در اثر کار و دویدن باشد تعبیر ندارد.

تعبیر خواب بوی عرق

خالد بن علی بن محد العنبری گوید:

اگر در خواب ببینید که عرق کرده اید و از عرق تن خودتان بدتان بیاید،خوب نیست.اگر از عرق تن خودتان بدتان بیاید غمگین می شوید.اگر در خواب از بوی بد عرق تن خودتان ناراحت شوید یا فقط احساس کنید که عرق شما بوی بد دارد رنجور و بیمار می شوید.

ابن سیرین می‌گوید:

اگر ببینی عرق تو سفید و خوشبو است، یـعـنـی مال و اموال تو حلال می‌باشد، ولی اگر بر خلاف این ببینی، یـعـنـی مال و اموال تو حرام است.

تعبیر خواب عرق زیر بغل

ابن سیرین می‌گوید:

اگر ببینی لباس تو از عرق، خیس و مرطوب شده است، یـعـنـی به اندازۀ آن از مال و اموال خودت به عیات و زنت خواهی داد.

بعضی از تعبیرگران می‌گویند:

اگر ببینی از زیر بغل تو عرق جاری شده است، یـعـنـی به اندازه آن دچار کاهش و ضرر و زیان مالی می‌شوی.

تعبیر خواب خوی

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

خوی غم عرقی است که بر گونه و پیشانی می نشیند و این در خواب های ما نشانه شرم و حیاست و به زبان گویاتر رو در بایستی است.

اگر در خواب احساس کنید که بر چهره تان خوی نشسته و دست می زنید صورتتان مرطوب است موردی پیش می آید که به شما پیشنهادی می شود که عملا پذیرفتنش دشوار است ولی اخلاقا باید آن را انجام دهید و پیشنهاد دهنده کسی است که نمی توانید خلاف گفته اش حرفی بزنید و مخالفت کنید. در حقیقت دچار رو در بایستی می شوید.

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب فرود آمدن هواپیما و سقوط هواپیما و مسافرت با هواپیما

برگرفته از دعا سایت

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *