تعبیر خواب شیره و دوشاب و صمغ,تعبیر خوردن شیره و دوشاب در خواب

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com تعبیر خواب شیره و دوشاب و صمغ,تعبیر خوردن شیره و دوشاب در خواب را قرار دادیم . اگر به دنبال تعبیر خواب شیره و دوشاب انگور و شیره خرما و درست کردن شیره از خرمان و انگور و گرفتن شیره خرما و خریدن و فروختن شیره و دوشاب و جمع کردن صمغ درختان هستید این مطلب از سایت ملکوتی ها را حتما ببینید …

تعبیر خواب شیره انگور,تعبیر خواب شیره تریاک,تعبیر خواب شیره انگور پختن,تعبیر خواب شیره درخت,تعبیر خواب شیرهای زیاد,تعبیر خواب شیره توت,تعبیر خواب شیره شکر,تعبیر خواب شیره سوخته,تعبیر خواب دوشاب پختن,تعبیر خواب دوشاب انگور,تعبیر خواب دوشاب توت,تعبیر خواب دوشاب گرفتن,تعبیر خواب حلوای دوشاب,تعبیر خواب صمغ درخت,تعبیر خواب صمغ درخت بنه,تعبیر خواب صمغ گوش,تعبیر خواب خوردن صمغ درخت

,تعبیر خوردن شیره و دوشاب در خواب

تعبیر خواب شیره انگور,تعبیر خواب دوشاب,تعبیر خواب صمغ درخت,تعبیر خواب شیره خرما,تعبیر خواب دوشاب انگور,تعبیر خواب درست کرده شیره و دوشاب,معنی و مفهوم دیدن دوشاب در خواب

تعبیر خواب شیره و دوشاب و صمغ,تعبیر خوردن شیره و دوشاب در خواب

شیره انگور

ابن سیرین می‌گوید:

تعبیر شیرۀ انگور، سود و منفعت می‌باشد، همانطور که در قرآن کریم آمده: … یُغَاثُ النَّاسُ وَفِیهِ یَعْصِرُونَ _ …مردم عصیر (میوه‌ها و دانه‌های روغنی) می‌گیرند [به خاطر فراوانی میوه‌ها و دانه‌ها آنها را فشرده و عصاره و آب آنها را می‌گیرند] (یوسف-۴۹).

اگر ببینی شیرۀ تازه انگور می‌خوری، یـعـنـی مال و اموال حلال به دست می‌آوری، ولی اگر ترش باشد، یـعـنـی از طرف «پادشاه» به تو مال و اموال و بزرگی می‌رسد، و هر چقدر شیرین‌تر باشد، در تعبیر آن سود و منفعت بیشتری وجود دارد .

اگر ببینی انگور را می‌فشاری و شیرۀ آن را می‌گیری، یـعـنـی با زنی باحجاب ازدواج می‌کنی

ابراهیم کرمانی می‌گوید:

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب جارو و خریدن جادو - تعبیر جارو زدن خانه در خواب

اگر ببینی انگور را تصفیه و صاف می‌کنی و شیرۀ آن را می‌گیری، یـعـنـی از پادشاه مال و اموال و بزرگی به دست می‌آوری، و هر چه شیرۀ انگور شیرین‌تر باشد، در تعبیر آن سود و منفعت بیشتری وجود دارد.

جابر مغربی نیز می‌گوید:

اگر ببینی انگور را می‌فشاری و از آن شیره تهیه می‌کنی و در خم‌ها جمع می‌نمائی، یـعـنـی برای خودت مال و اموال فراوانی را به سبب پادشاه به دست می‌آوری.

امام صادق (ع) می‌فرمایند:

تعبیرهای شیرۀ انگور عبارتند از: ۱- زن زیبا ۲- «کنیزک» ۳- خدمتکار.

دوشاب (نوعی شیرۀ انگور یا خرما)

ابن سیرین می‌گوید:

تعبیر دوشاب، مال و سود و منفعت می‌باشد، ولی نه خیلی زیاد.

اگر ببینی دوشاب می‌خوری، یـعـنـی به اندازه آن مال و اموال به دست می‌آوری.

جابر مغربی می‌گوید:

اگر ببینی دوشاب تمیز و پاکیزه می‌خوری، یـعـنـی صاحب فرزندی خوب و نیک می‌شوی .

ابن سیرین می‌گوید:

اگر ببینی مقداری کمی دوشاب در دهان گذاشته‌ای، یـعـنـی از کسی حرف خوب و خوشی میشنوی.

جابر مغربی می‌گوید:

اگر ببینی دوشاب پخته‌ای، یـعـنـی کاری می‌کنی که از آن خیر و منفعت به دست می‌آوری.

تعبیرگری می‌گوید:

اگر ببینی شیرۀ تازه می‌خوری، یـعـنـی روزی حلال به دست می‌آوری، یا اگر ترش باشد، یـعـنـی رزق و روزی را به زحمت و سختی به دست می‌آوری (دفع بلا و گرفتاری).

امام صادق (ع) می‌فرمایند:

تعبیرهای شیره عبارتند از: ۱- مال و اموال ۲- سود و منفعت فراوان ۳- زندگانی و معیشت خوب و خوش ۴- عزت و کامیابی

صمغ

ابن سیرین می‌گوید:

اگر ببینی صمغ داری و از آن می‌خوری، یـعـنـی از مال کسی خرج می‌کنی. اگر ببینی مقدار زیادی صمغ داشته‌ای و آن‌ها را به کسی دادی، یـعـنـی مال و اموال خودت را به کسی خواهی داد.

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب درخت نخل خشک - تعبیر چیدن خرما از درخت نعل در خواب

جابر مغربی می‌گوید:

برای تعبیر صمغ باید بدانید که صمغ مورد نظر از چه درختی گرفته شده، زیرا از مردی که مربوط به تعبیر آن درخت می‌باشد، مقداری سود و منفعت اندک به دست می‌آوری، مثلاً اگر ببینی صمغ بادام می‌خوری، یـعـنـی از مرد بخیلی به تو سود و منفعت می‌رسد

برگرفته از دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *