تعبیر خواب سم و سم دادن به دیگران و سم خوردن و سم پاشیدن در خواب

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com تعبیر خواب سم و سم دادن به دیگران و سم خوردن و سم پاشیدن در خواب را قرار دادیم . اگر به دنبال تعبیر خواب دیدن سم و سم پاشیدن به گل ها و گیاهان و سمپاشی کردن و خریدن و فروختن سم و سم زدن به درختان میوه و باغ و خوردن سم و زهر کشنده هستید این مطلب از سایت ملکوتی ها را حتما ببینید که کاملترین تعبیر خواب سم را گردآوری کردیم …

تعبیر خواب سم زدن به درخت,تعبیر خواب زهر زدن مار,تعبیر خواب سم پاشی درختان,تعبیر خواب سمپاشی

تعبیر خواب سم و سم دادن به دیگران و سم خوردن و سم پاشیدن در خواب

تعبیر خواب خریدن سم,تعبیر خواب سم پاشیدن به درخت میوه,تعبیر خواب سم خوردن دیگران,تعبیر خواب سم کشنده,تعبیر خواب سم ریختن,تعبیر خواب سمپاشی,تعبیر خواب سم و زهر مار,تعبیر خواب سم خطرناک,معنی و مفهوم دیدن سم در خواب رویا

تعبیر خواب سم و سم دادن به دیگران و سم خوردن و سم پاشیدن در خواب

معبران معتقدند که:

سم مال حرام است ولی بهترین توجیه را از امام صادق (ع) روایت می کنند که سم در خواب فرو خوردن خشم است.

به وقتی که کنترل اعصاب می رود که از کف انسان خارج شود فروخوردن خشم چون سم کشنده و تلخ و ناگوار است. مال حرام نیز تلخ است و ناگوار .

برخی دیگر از معبران نوشته اند که :

سم در خواب های ما – نفعی است که به رنج و تعب حاصل شود – هزینه کردن چنین مالی نیز بردارنده اش دشوار و تلخ است. با توجه به تاویلاتی که نقل شد چنان چه در خواب دیدید که سم دارید مالی با مشخصات فوق به چنگ می آورید یا خشم خود را فرو می برید.

اگر دیدید سم به کسی می دهید بر خلاف آن چه در بیداری اتفاق می افتد به او دوستی و محبت می کنید و غمش را می خورید و اندوهش را می کاهید.

اگر دیدید که در خواب سم خورده اید ندامت می کشید یا دست به کاری بس دشوار می زنید.

اگر در خواب دیدید که مسموم شده اید و آثار مسمومیت در شما پدید آمده موردی پیش می آید که خشم خود را فرو می خورید یا مالی حرام و نادرست به چنگ می آورید که گرفتار عوارض نامیمون آن آشنا می شوید.

همین تعبیر است اگر دیگری را در خواب دیدید که سم خورده و آثار مسمومیت در او پیدا شده است.

اگر کسی به زور به شما سم بدهد در حق شما محبت می کند یا مورد عنایت بزرگی قرار می گیرید و اگر خودتان با رغبت سم بخورید کاری خلاف میل خویش انجام می دهید.

خود بیننده خواب با در نظر گرفتن موقعیتی که در بیداری دارد و کارهائی که می خواهد انجام دهد می تواند تعابیر درست را بیابد با این وجود سم از آن چه گفته شد بیرون نیست. تئوری های فروید نیز موید این عقیده می تواند باشد.

برگرفته از دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب بادام و خوردن مغز بادام - تعبیر درخت بادام پر از گل در خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *