تعبیر خواب دندانپزشک – دیدن دکتر دندانپزشک در خواب نشانه چیست

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com تعبیر خواب دندانپزشک – دیدن دکتر دندانپزشک در خواب نشانه چیست را برای شما دوستان گرامی قرار دادیم . اگر به دنبال تعبیر خواب دندانپزشک و رفتن به مطب دندانپزشکی و پر کردن دندان توسط دندانپزشک و کشیدن و جرم گیری دندان توسط دندانپزشک هستید پیشنهاد میکنم این پست از سایت ملکوتی ها را حتما مطالعه کنید که کاملترین تعبیر خواب دندانپزشک را قرار دادیم …

تعبیر خواب دندانپزشکی,تعبیر خواب دندانپزشک شدن,تعبیر خواب دندانپزشک حضرت یوسف,تعبیر خواب دندانپزشکی قبول شدن,تعبیر خواب دندانی که می افتد,تعبیر خواب دندانی که افتاده,تعبیر خواب دندانی که درد میکند,تعبیر خواب دندانی که میفته

تعبیر خواب دندانپزشک - دیدن دکتر دندانپزشک در خواب نشانه چیست

تعبیر خواب مطب دکتر دندانپزشک,تعبیر خواب رفتن پیش دکتر دندانپزشک,تعبیر خواب دندانپزشک زن و مرد,معنی و مفهوم دندانپزشک در خواب

تعبیر خواب دندانپزشک – دیدن دکتر دندانپزشک در خواب نشانه چیست

آنلی بیتون می‌گوید :

اگر خواب ببینید در دندانپزشکی ، دکتر دندان شما را می کشد ، نشانه آن است که به بیماری سخت و درد ناکی مبتلا خواهید شد .

اگر خواب ببینید در دندانپزشکی ، دکتر دندان شما را پر می کند ، نشانه آن است که پس از نگرانی بسیار ، اشیاء قیمتی خود را پیدا خواهید کرد .

اگر خواب ببینید به دندانپزشکی رفته اید و تعدادی از دندانهای خود را پر کرده اید ، نشانه آن است که با درگیریهایی شدید مواجه می شوید و می کوشید از کنار آنها بگذرید .

اگر خواب ببینید دندانهایتان را دکتر معاینه می کند ، نشانه آن است که دشمنان مخفیانه به شما نزدیک می شوند .

اگر خواب ببینید دندانپزشکی ، دندانهای شما را جرم گیری و تمیز می کند ، نشانه آن است که در مقابل افراد مختلف اجتماع از منافع شخصی خود دفاع خواهید کرد .

تعبیر دیدن مسواک زدن در خواب

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب تانک و راننده تانک بودن - تعبیر مبارزه با دشمن با تانک

آنلی بیتون می‌گوید :

مسواک زدن دندانها در خواب ، نشانه آن است که برای حفظ ثروت خود کوشش و تقلایی بسیار خواهید کرد

لوک اویتنهاو می گوید :

دندانپزشک : زجر کشیدن ؛ ناراحتی

۱ـ اگر خواب ببینید دندانپزشکی روی شما کار می کند ، نشانه آن است که به صداقت و درستی شخصی که با شما معامله ای انجام داده است ، شک خواهید کرد .

۲ـ اگر خواب ببینید دندانپزشک روی دندان دختری کار می کند ، علامت آن است که بزودی رسوایی و ننگی در محیط اطرافتان روی می دهد و شما را حیرت زده می کند .

منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *