تعبیر خواب تشنگی و سیراب نشدن – تعبیر احساس تشنگی شدید در خواب

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com تعبیر خواب تشنگی و سیراب نشدن – تعبیر احساس تشنگی شدید در خواب را قرار دادیم . معنی و مفهوم و تعبیر خواب احساس تشنگی زیاد و تشنگی و زیاد آب خوردن و سیراب نشدن از خوردن آب زیاد و تشنگی مرده و تشنگی بچه ها و تشنه بودن دیگران و در جستجوی آب بودن …

تعبیر خواب تشنگی مرده,تعبیر خواب تشنگی امام صادق,تعبیر خواب تشنگی و سیراب نشدن,تعبیر خواب تشنگی و سیراب شدن,تعبیر خواب تشنگی بیش از حد,تعبیر خواب تشنگی در بیابان,تعبیر خواب تشنگی مرده امام صادق,تعبیر خواب تشنگی و آب
تعبیر خواب تشنگی و سیراب نشدن - تعبیر احساس تشنگی شدید در خواب

تعبیر خواب تشنگی دیگران,تعبیر خواب احساس تشنگی زیاد,تعبیر خواب تشنگی بچه ها,تعبیر خواب تشنگی و آب خوردن,معنی و مفهوم تشنگی در خواب

تعبیر خواب تشنگی و سیراب نشدن – تعبیر احساس تشنگی شدید در خواب

جابر مغربی می گوید:

تشنگی درخواب فساد است در دین.

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید:

احساس تشنگی در خواب خوب نیست و میل به فساد و تباهی است.

تشنگی در خواب تقلا و تلاشی است که می‌کنید تا به چیزی که می‌خواهید برسید و چه بسا ممکن است در طریق خلاف نباشد که تشخیص آن با معبر است.

خالد بن علی بن محد العنبری گوید:

تشنگی در خواب، ممکن است بر فقر یا کسادی بازار یا دلتنگی و احساس غربت دلالت داشته باشد.

حضرت دانیال می گوید:

سیری از آب بهتر از تشنگی بود

محمدبن سیرین می گوید:

سیرابی در خواب، بهتر از تشنگی است.

آنلی بیتون می‌گوید:

اگر در خواب ببینید که تشنه هستید، به این معنا است که با افراد نابابی همنشین هستید که باید بیشتر مراقب باشید.

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب فلاسک چای و هدیه گرفتن فلاسک و فلاسک چای نو و شکسته

لوک اویتنهاو می‌گوید:

تشنگی: تلاش‌های بیهوده، غصه

در سرزمین رویاها آمده:

شما تشنه هستید : ناراحتی و ناکامی در شما داخل شده
بچه ها تشنه هستند : آرزوهای این بچه ها برآورده خواهند شد.
شما از تشنگی شدید رنج می برید : یک مصیبت در پیش است.

تعبیر خواب تشنگی مرده

معبران می گوید:

اگر خواب دیده ای مرده ای احساس تشنگی دارد خوب نیست و به این علامت است که شما اخیرا دست به کارهای تازه ای زده اید که عاقبت خوشی به همراه ندارند و ممکن است آینده ی شما را به خطر بیندازند

شیخ طوسی می گوید:

تشنه بودن مرده در خواب بیانگر انجام اعمال باطل و بدون هدف، گرفتار هوس و یا گناه شدن ، اسیر مادیات دنیا شدن و علاقه ی زیاد برای انجام امور منفی از معانی اصلی این رویاست.

مولف می گوید:

اگر ببینی فرد مرده ای احساس تشنگی داشت باید خیلی بیشتر از قبل مراقب خودت و اعمالت باشی چرا که ممکن است گناهایی را مرتکب شوی که جبران آن هاسخت یا زمان بر است

حکایت

شخص سالمندی به نزد حضرت یوسف نبی میرسند و به ایشان گفتند خواب دیدم پدربزرگم که چند سالی است از دنیا رفته اند بر لب چاهی ایستاده اند و هر چقدر تلاش میکنند تا آب از چاه بیاورند موفق نمی شدند چندیدن بار سطل اب را به اعماق چاه فرستاد ولی هر بار با ناکامی رو به رو میشد و از این بابت خیلی ناراحت بود ، تشنگی بسیار زیادی در او دیده می شد و من از مشکی که به دوش داشتم کمی آب گوارا به ایشان خراندم تعبیرش چیست ؟

حضرت این مرد را نصیحت زیاد کرد و به ایشان گفتند ایخیرا شما با اهل منزل خود رفتار ناپسندی داشته اید و افراد زیادی را از خود دلخور کرده اید که اگر با همین وضعیت ادامه دهید آینده ی ناآرامی در انتظار شماست ، همچنین به این مرد گفتند مراقب دین و اعتقادت باش چرا که ممکن است بزودی با اعمال خودت از آن فاصله ی زیادی بگیری.

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب دیدن کت و شلوار و پوشیدن و خریدن کت و شلوار در خواب

تعبیر خواب جستجو برای آب

منوچهر مطیعی تهرانی:

اگر در خواب ببینید که تشنه هستید و به دنبال آب می‌گردید همان معنی است به استثنای این که موفق نمی‌شوید کار خلاف بکنید و گناهی مرتکب شوید. هر نوع جستجو و ولع شدید در خواب‌های ما به صورت تشنگی فورم می‌گیرد و ظاهر می‌شود. اگر بیماری است که مدت‌ها است از بیماری رنج می‌کشد در خواب ببینید تشنه است و به دنبال آب می‌گردد و در پایان به آب می‌رسد و می‌نوشد و رفع عطش می‌کند خواب او می‌گوید سرانجام شفا می‌یابد و درمان دردهایش را خواهد یافت. این با حالت اول متفاوت است.

ابن سیرین می گوید:

اگر بیند به غایت تشنه است و آب نمی‌یافت، دلیل که رنجی و زحمتی بدو رسد و از بهر دین یا از بهر دنیا.

تعبیر خواب تشنگی و آب خوردن

ابن سیرین می گوید:

اگر بیند در تشنگی آب یافت و بخورد، دلیل که گنه کند و سرانجام توبه کند و مصلح و پارسا شود.

مطیعی تهرانی می گوید:

اگر در خواب احساس کنید که تشنه هستید و در آن حالت آب خنک و گوارا نوشیدید و رفع عطش کردید خواب شما می‌گوید میل به ارتکاب گناه و انجام عمل خلاف دارید و با رفع تشنگی آن عمل خلاف را مرتکب می‌شوید و آن گناه را می‌کنید که البته خوب نیست.

آنلی بیتون می‌گوید:

اگر خواب بینید که رفع تشنگی می‌کنید، نشانه‌ی سعادت و خوشبختی است. اگر خواب بینید که به تشنه‌ای آب می‌دهید، به این معنا است که به خاطر یک کار خوب مورد تشویق قرار می‌گیرید. اگر در خواب احساس تشنگی کنید و یک بطری خالی پیدا کنید، به این معنا است که به خاطر موضوعی غمگین می‌شوید.

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب ماشین و رانندگی ماشین - تعبیر خریدن ماشین در خواب

در سرزمین رویاها آمده:

برای رفع تشنگی آب گل آلود می خورید : درغم و اندوه فرو می روید .
برای رفع تشنگی آب گرم می نوشید : دیگران سعی خواهند کرد شما را بخرند .

در سرزمین رویاها آمده:

آنقدر می نوشید تا تشنگی تان رفع شود : پول و رضایت خاطر
شما نمی توانید تشنگیتان را رفع کنید : گول خواهید خورد .

تعبیر خواب تشنه بودن دیگران

ابراهیم کرمانی می گوید :

اگر دیدی دوستت تشنه بود نشانه ی این است که دیر یا زود گرفتار خواهد شد و روزهای تلخ و غمگینی در زندگی ایشان وارد می شوند که در این زمینه کسی قادر نخواهد بود به ایشان کمک کنند

اگر ببینی فرد ناشناسی احساس تشنگی میکند بیانگر این است که حوادث تلخ و سختی برای اقوام شما در راه خواهد بود بطور مثال خبرهایی را در جمع خانواده ی خویش خواهید شنید که شما را اندوهگین میسازد.

اگر ببینی افراد سرشناس و معروف تشنه هستند به این تعبیر است که فساد تباهی و گناه در جامعه ی شما روز به روز در حال زیاد شدن است.

برگرفته از دعا سایت

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *