تعبیر خواب تاکسی و راننده تاکسی – تعبیر تاکسی زرد رنگ در خواب

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com تعبیر خواب تاکسی و راننده تاکسی – تعبیر تاکسی زرد رنگ در خواب را برای شما دوستان گرامی قرار دادیم . اگر به دنبال تعبیر خواب تاکسی و سوار شدن به تاکسی و تاکسی تلفنی و کرایه تاکسی دادن و راننده تاکسی بودن هستید پیشنهاد میکنم این پست از سایت ملکوتی ها را حتما مطالعه کنید که کاملترین تعبیر خواب تاکسی را قرار دادیم …

تعبیر خواب تاکسی یونگ,تعبیر خواب تاکسی یوتاب,تعبیر خواب تاکسی خریدن,تعبیر خواب تاکسی تلفنی,تعبیر خواب تاکسی منوچهر مطیعی,تعبیر خواب تاکسی زرد رنگ,تعبیر خواب تاکسی بدون راننده,تعبیر خواب تاکسیدرمی

تعبیر خواب تاکسی و راننده تاکسی - تعبیر تاکسی زرد رنگ در خواب

تعبیر خواب راننده تاکسی بودن,تعبیر خواب خریدن تاکسی,تعبیر خواب کرایه تاکسی دادن,معنی و مفهوم تاکسی در خواب

تعبیر خواب تاکسی و راننده تاکسی – تعبیر تاکسی زرد رنگ در خواب

دیدن ماشین تاکسی یا آژانس در خواب علامت آرزوی یاری و کمک است. این خواب نشان دهنده ی اندازه ی تأثیر دیگران را در زندگی فرد است. همچنین این خواب می‌تواند نشانه ای از کمکی که باید بهای آن را بپردازید باشد.

معبرین معتقدان :

اگر کسی در خواب ببیند تاکسی صدا می کند بیانگر این است که به خاطر اینکه قادر باشید در یک موقعیت در زندگی بیداریتان پیش بروید ، نیاز دارید در خواست کمک کنید. اگر شما در خواب مشاهده کردید که با استفاده از یک تاکسی از کسی یا چیزی در حال فرار هستید بیانگر آن است که شما بایستی با مشکلات پیش روی خود به منظور برطرف کردن آن‌ها مواجه بشوید. اگر در خواب به تنهایی در حال راندن تاکسی هستید نشانه آن است که که شما با تلاش فراوان به یک زندگی راحت دست پیدا خواهید کرد. تعبیر خواب راندن تاکسی: اگر در خواب به تنهایی در حال راندن تاکسی هستید نشان دهنده آن است که در کارتان کمی پیشرفت خواهید کرد. و شما با کوشش و سختی فراوان به یک زندگی راحت دست پیدا خواهید کرد. تعبیر خواب فرار کردن با تاکسی از کسی یا چیزی:بیانگر آن است که شما باید با مشکلات پیش روی خود مواجه شوید و آنها را برطرف کنید. تعبیر خواب صاحب یک تاکسی بودن:دوستان حسودی در اطراف خود دارید که باید از آنها دوری کنید تعبیر خواب صدا کردن تاکسی:تغییر و تحول اساسی در زندگی و سود خوب تعبیر خواب تصادف کردن با تاکسی::یک رقیب دارید که باید با او مبارزه کنید.

تعبیر خواب تاکسی از دیدگاه آنلی بیتون

اگر خواب ببینید تاکسی سوار شده اید ، نشانه لذت بردن از موفقیتها و سرگرمیهای دوست داشتنی است . اگر ببینید هنگام شب با دیگران سوار تاکسی می شوید ، علامت آن است که می خواهید رازی را از دوستان خود پنهان کنید . اگر با زنی سوار تاکسی شوید ، حاکی از آن است که رسوایی شما را بدنام خواهد ساخت . اگر خواب ببینید مشغول راندن تاکسی هستید ، دلالت بر آن دارد که در کاری که به چنگ می آورید ، پشرفت اندکی خواهید کرد .

تعبیر خواب تاکسی در کتاب سرزمین رویاها

تاکسی در رویا نشان‌دهنده آرزوی کمک و یاری است. شاید این خواب میزان تاثیر دیگر مردمان را در زندگی فرد بیننده خواب نشان می‌دهد. همچنین این خواب می‌تواند نمادی از کمکی که بایستی بهای آن را بپردازید باشد.

تعبیر خواب تاکسی در کتاب سرزمین رویاها

خواب یک تاکسی : خبرهائی را با عجله برای شما میفرستند . شما یک تاکسی دارید : از دوستان حسود بپرهیزد . تاکسی سوار می شوید : کارهای شما سریعاً به چرخش در می آیند . یک تاکسی صدا می کنید : یک تغییر کلی حرفه ای و منفعتهای جدید شما با شخص دیگری در تاکسی هستید : از قبول خبرهای نادرست بپرهیزید . از خطرتصادم با یک تاکسی که بطرف شما می آید ، می جهید : مراقب رقیب باشید .

منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب سفید شدن موهای سر - سفید شدن مو در خواب تعبیرش چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *