تعبیر خواب اسپند و دود کردن اسپند – تعبیر روشن کردن اسپند روی آتش

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com تعبیر خواب اسپند و دود کردن اسپند – تعبیر روشن کردن اسپند روی آتش را قرار دادیم . اگر به دنبال تعبیر خواب اسپند و گذاشتن اسپند روی آتش و خاموش کردن اسپند و اسپندان هستید پیشنهاد می کنم این پست از سایت ملکوتی ها را حتما ببینید که کاملترین تعبیر خواب اسپند را قرار دادیم .

تعبیر خواب اسپند هدیه گرفتن,تعبير خواب اسپند دود كردن مرده,تعبیر خواب اسپند خشک,تعبير خواب اسپند دود كردن در خواب,تعبیر خواب اسپند خریدن,تعبیر خواب اسپند گرفتن از مرده,تعبیر خواب اسپند چیدن,تعبیر خواب اسپند سبز چیدن
تعبیر خواب اسپند و دود کردن اسپند - تعبیر روشن کردن اسپند روی آتش

تعبیر خواب دود اسپند,تعبیر خواب اسپند روی آتش,تعبیر خواب خرید و فروش اسپند,تعبیر خواب اسپندان

تعبیر خواب اسپند و دود کردن اسپند – تعبیر روشن کردن اسپند روی آتش

تعبیر خواب اسپند

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

اسفند یا اسپند دود کردن در خواب نمایانگر هراسی است که از آینده دارید. چنانچه در خواب دیدید که اسفند در آتش می افکنید موردی پیش می آید که از انجام کاری هراس دارید.

اسفند را در بیداری برای دفع چشم زخم دشمنان و بد خواهان در آتش می افکنیم در خواب نیز تجسم مکانیسم دفاعی روح ماست در مقابل حوادث بیم آور آینده و به هیچوجه بد نیست.

تعبیر خواب اسپندان

ابراهیم کرمانی می گوید:

اگر اسپندان دید، دلیل غم بود. اگر بیند اسپندان همی خورد، دلیل که به قدر آن وی را غم و اندوه رسد.

اگر بیند کسی اسپندان بدو داد، دلیل که غمی از آن کس بر دل وی حاصل شود. اگر دید او اسپندان به کسی داد، غمی از او بر دل وی حاصل گردد.

بیشتر بخوانید  تعبیر و تحلیل خواب آتش دوزخ

اسماعیل بن اشعث می گوید:

اگر اسپندان داشت، لکن نخورد یا به کسی داد، یا از خانه بیرون افکند، دلیل که او را غم و اندوه کمتر بو

اسپند دود کردن در خواب چه تعبیری دارد؟

خواب دیدم که یک گردنبندی از اسپند درست کرده ام و اسپندهایش ریز و دو رنگ است قرمز خوشرنگ و رنگ خود دانه های اسپند خیلی قشنگ بود. به عنوان گردنبندی درست نکرده بودم وقتی درست شد دیدم گردنبند زیبایی شده بعد چند عدد چیزی که مناسب گردنبند بود و بیرنگ به گردنبند اضافه کردم که زیباتر شد وقتی گردنبند را کنار میگذاشتم حرکت میکرد و وقتی گردنم میگذاشتم معمولی بود.

 

اسپند برای رفع چشم زخم است و فضا را ضد عفونی می کند. تعبیر خواب اسپند را می توان زدودن نگاه از زشتی ها و بدبینی ها دانست. گردنبند تعلق خاطر شخص را نشان می دهد و رنگ قرمز رنگ هیجان و سرزندگی است. دانه های اسپند ریز هستند، درست مثل کارهای کوچک و به ظاهر کم قدری که شما در طی روز انجام می دهید و اتفاقات ریز و ساده ای که میان شما با اطرافیانتان می افتد. رویا می گوید، بسیاری از کارها و اتفاقات هرچند ریز اما در جای خود ارزشمند هستند پس با نگاهی مثبت و آکنده از شادکامی به آن ها بنگرید؛ اما کارها و اتفاقات ریزی نیز هستند که شاید زیاد باب میلتان نباشد، بسیار خوب آن چیزهای بی رنگ مخصوص این موارد هستند، اعتنا نکنید و نادیده شان بگیرید. باور کنید، این نحو رفتار زندگی شما را بوستانی دل انگیز می کند.

اما، زمانی که گردنبند را زمین می گذارید، حرکت می کند. زیرا زیبا دیدن زندگی باعث جریان مثبت انرژی در تمام ابعاد بودنمان می شود. با گردنبد اسپندی زیبایتان که از خواب بیدار شوید، هر لحظه بودنتان پویا و در مسیر طراوت بخشی به خانه و خانواده تان خواهد بود.

برگرفته از دعا سایت

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب خوک و حمله خوک وحشی و خوردن گوشت خوک

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *