این دعای جادویی در زمان بسیار کوتاهی شما را به مقصود و حاجت میرساند

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com این دعای جادویی در زمان بسیار کوتاهی شما را به مقصود و حاجت میرساند را قرار دادیم . دعای جادویی و نایاب برای برآورده شدن جمیع حاجات و خواسته و رسیدن به مقصود در کمترین زمان ممکن . هر حاجت و خواسته و آرزویی داشته باشید با این دعای سریع الاجابه در کوتاهترین زمان ممکن به آن خواهید رسید …

این دعای جادویی در زمان بسیار کوتاهی شما را به مقصود و حاجت میرساند

دعای رسیدن به مقصود,دعای رسیدن به حاجت,دعای رسیدن به خواسته ها,دعای برآورده شدن جمیع حاجات,دعای روا شدن حاجت و خواسته

این دعای جادویی در زمان بسیار کوتاهی شما را به مقصود و حاجت میرساند

دعای تجربه شده و پرخیر و برکتی به شما عزیزان می آموزیم که باعث می شود به حاجات و خواسته هایتان برسید، در واقع زندگی هر انسانی می تواند سختی های زیادی را پیش و روی خود ببیند.

برای رسیدن به حوائج شرعیه و مطالب مهم در زندگی و رفع تنگدستی و هلاکت دشمن و دیگر مطالب مشروعه بسیار مجرب است و به هیچ وجه نباید به نااهلان آن را آموخت . شب جمعه غسل کند سپس دو رکعت نماز حاجت بخواند و بعد از آن صد مرتبه صلوات بفرستد بعد ازآن این دعا را ۱۱۱ مرتبه با حضور قلب به جای آورد . البته به حاحت خویش خواهد رسید و به تجربه رسیده است

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِيمِ‏ يَا مَنْ‏ لَيْسَ‏ فِي‏ السَّمَاوَاتِ‏ الْعُلَى إِلَى‏ مُنْتَهَى‏ قَرارِ تُخُومِ‏ الْأَرَضِيینَ ِالسُّفْلَى‏ غیاثٌ ِلَاحَدٍ عِنْدَ شِدَّةٍ نَزَلَتْ بِهِ غَیْرُکَ یا اَللُه فَرِّجْ ما بِنا وَ انْجَحْ طَلِبَتَنا فَاِنَّکَ اَعْرَفُ بِجاجاتنِا يَا أَرْحَمَ‏ الرَّاحِمِينَ

بیشتر بخوانید  دعای آیت الله بهجت برای دفع بلا و در امان ماندن از بلا و خطرات تضمینی

زیارت عاشورا

از مهمترین دعاهایی که ائمه معصوم و پیشوایان دینی خواندن مداوم آن را توصیه کرده اند، زیارت عاشورا است که تاثیرات سازنده و بسیاری برای افراد دارد. در کتاب “مفاتیح الجنان”، قبل از متن زیارت عاشورا، حدیثی از امام باقر (ع) نقل شده است که می‌فرمایند:

این دعایی است که فرشته‌ها آن را می‌خوانند و پروردگار در قبال خواندن آن، صدهزار هزار درجه می‌نویسد و مانند کسی خواهی بود که با امام حسین (ع) شهید شده باشد. برای شخص، ثواب زیارت هر پیامبری و رسولی و امام حسین (ع) از زمان شهادتشان، نوشته خواهد شد.

درواقع زیارت عاشورا، زیارتنامه ای است که از امام محمد باقر( ع) نقل شده و شیعیان برای زیارت امام حسین(ع) و دیگر شهدای کربلا در هر ایامی بخصوص در روزهای محرم و صفر می خوانند.

دعای عهد

دعای عهد یکی از دعاهای پر فضیلت با مضامین غنی است که در عصر غیبت خوانده می‌شود که از امام صادق (ع) روایت شده و مشتمل بر تجدید بیعت با امام زمان (عج) است. این دعا که معمولا بعد از نماز صبح و در اول صبح خوانده می شود توسط علامه مجلسی (ره) در سه بخش از «بحار الأنوار» آمده است. یکی از موارد قابل توجه در مورد این دعای ، ۴۰ روز خواندن دعای عهد می باشد که در مفاتیح الجنان از سوی امام صادق(ع) سفارش شده است و فضیلت آن این است که هر کس این عمل را بطور کامل انجام دهد از یاوران حضرت مهدی (عج) خواهد بود.

زیارت آل یاسین

زیارت آل یاسین یکی از زیارت نامه های مشهور امام زمان(عج) است و برای گشایش در کارها و بخت گشایی بسیار نافع است. در این زیارتنامه، کلمه “حق” به تعداد ۱۲ بار و کلمه “حجت” به تعداد ۱۲ مرتبه ذکر گردیده است. زیارت آل یاسین در متون و کتب دینی، حدیث و دعاهای مهم به چشم می‌خورد و برخی از علما آن را از مجرب ترین زیارت‌های امام زمان (عج) می‌شمارند. زیارت آل یاسین، از نظر اعتبار و وثوق، یک دعای بسیار معتبر محسوب می‌شود. حتی در مکاتبات یکی از ناقلان متن این زیارت به نام ابو جعفر محمد بن عبدالله حمیری قمی که در روزهای پایانی غیبت صغری امام زمان (عج) زندگی می‌کرده است، به امام زمان ارتباط ذکر شده است.

بیشتر بخوانید  دعای قوی برای رسیدن به مراد و حاجت و خواسته و آسان شدن کارها تضمینی

دعای فرج

یکی از دعاهای مجرب برای ظهور امام زمان (ع) دعای فرج است که با عبارت «إلهی عَظُمَ البَلاء» آغاز می شود که اغلب دعای فرجی صوتی را شنیده اید. دلیل اهمیت و فضیلت بالای دعای فرج است است که در روایات گفته شده که این دعا را خود حضرت مهدی (عج) به محمد بن احمد بن ابی لیث که از ترس کشته شدن به کاظمین پناه برده بود آموزش دادند و وی با خواندن این دعا از مرگ رهایی یافت.

در مورد منبع دعای فرج اینگونه گفته شده است که این دعا برای اولین بار در کتاب کنوز النجاح شیخ طبرسی نوشته شده است و آثاری چون جمال الاسبوع (اثر سید بن طاووس)، وسائل الشیعه (اثر شیخ حر عاملی) و بخش ادعیه مفاتیح الجنان نیز آمده است.

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *