انواع سحر و جادو و طلسم و شاخه های سحر جادو و طلسمات

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com انواع سحر و جادو و طلسم و شاخه های سحر جادو و طلسمات را قرار دادیم . سحر و جادو و طلسم انواع مختلفی دارد و همچنین دسته بندی های مختلفی دارد . در ادامه از سایت ملکوتی ها با انواع مختلف و دسته بندی و شاخه های سحر و طلسم و جادو آشنا خواهید شد …

انواع سحر و جادو و طلسم و شاخه های سحر جادو و طلسمات

انواع سحر و جادو و طلسم و شاخه های سحر جادو و طلسمات,سحر و جادو و طلسم,دسته بندی سحر و طلسم,سحر بستن و معقد,سحر جدایی و اختلاف,طلسم برای بستن شخص مورد نظر,سحر و جادو برای زبان بند

انواع سحر و جادو و طلسم و شاخه های سحر جادو و طلسمات

سه طریق مهم طلسمی:

سحر و طلسماتی که از قدرت ذاتی ساحر بدون استعانت به انسان یا جماد یا نبات یا حیوان و … انجام میگردد و از قویترین انواع است.

این قسم با استعمال حروف و طلاسم و ارقام و… است و یقینا مصدر این نوع از طلاسم، شیاطین یا اعوان المقربین آن است که به هدف تضرر بر مال یا نقس است و عامل بر این نوع سحر و افسون در آتش دوزخ مخلد است.

نوع دیگر :

سحر و طلسمی که توسط ساحر با مساعدت و ارشاد اروح شریره و با بکارگیری جزء یا اجزائی مشخص از انسان یا حیوان (جزء زنده یا مرده) یا جماد و نبات برای حصول به نتیجه مطلوب صورت میگیرد.

بیشتر بخوانید  نشانه طلسم در خانه - علائم فرد طلسم شده در خانه

تاثیر این نوع سحر و طلسمات در درجه دوم جای میگیرد.

دوام این نوع سحر و طلسم حداکثر چند سال است و باید توسط ساحر در فواصل مختلف زمانی تجدید گردد.

نوع سوم  :

سحر بستن (معقد) است که در آن ساحر با استعانت از قوای حروف هجائیه و اعداد و کواکب و اجرام سماوی به اعمال معقودیه مبادرت می ورزد.

این نوع طلسمات معرفت و علم به احوال کواکب و نجوم و حسابیات فلکی و اطوار کواکب و حرکت آنها از حیث هبوط و صعود و … میطلبد و در نوع خود با صعوبت بسیار همراه است .

اشتباه در محاسبات فلکیه یا معادلات آن مستحصل کار را به خطا رهنمون میگردد..

برخی شاخه های سحر و طلسم :

خط الرمل ، تمائم ، علم عزائم ، استخدام ارقام ، ضرب منادل ، زجر الطیر ، الطرق بالحصى ، قرائت طالع ، علم خواتیم و تنجیم و …. برخی از آن فرعیات است که رسیدن به آنها تجارب متعدده و روشهای مختلف و سنواتی طویل را می طلبد.

در نوعی از سحر که کاربرد اکثر دارد از لوازم فردی و متعلقات شخصی یا حتی عکس فرد (تصویر) استفاده میگردد و هدفش ایذاء و  اضرار و اعمال تالم به شخص است .

در اکثر موارد از ملزومات سحر و طلسم این است که ساحر اتصال وثیق به شیاطین و ارواح شریره داشته باشد و فنون سحری را به غایت بداند .

این عمل ممکن نیست مگر با ممارست در سنوات طویل (مثلا چهل سال) و مصاحبت و اخلاص تام و تمام با شیاطین و ارواح شریره( العیاذ بالله) .

بیشتر بخوانید  متن دعای عجیب السحر امام رضا برای حفظ از سحر و طلسم

نوع دیگری از سحر و طلسم :

با هدف اضرار و خسارت مالی یا کساد شدن کسب و تجارت ، برهم زدن ازدواج ، تفریق بین الازواج (تبغیض و تفریق و جدائی) خانه خرابی و …. میباشد که قطعا این نوع سحر و طلسم از اعمال شیاطین است. اعوذ بالله من عمل الشیاطین.

نگاهی به برخی علوم سحری :

علم طلسمات چیست :

علم طلاسم همان علم به نحوه و کیفیت تاثیر در عناصر مختلف است با استفاده از معرفت بر احوال اعمال نیروهای خفیه سماوی و تاثیرات آنها بر نیروهای ارضیه است و هدفش حصول بر افعال عجیب و غریب و یا تاثیر بر امورات جاری و ساری و یا افساد آنهاست که البته سیر در طریق آن ، صعب و طویل المدت است.

طلسمات ، کلمات و رسوم و نقوش و رموز مکتوبه یا محفوره یا بارزه ملونه وغیرملونه بر ورق یا قماش یا فلز و سنگ و چوب و… در غایت دقت و صعوبت با مبادی و ارجاعات مشخص است.

علم تنجیم :

تنجیم بر وزن تفعیل علمی است که هدفش بر معرفت به حوادث آینده از طریق اوضاع افلاک و کواکب مختلفه و مقارنت کواکب است که به این اوضاع تثلیث و تربیع و تسدیس و از این قبیل گفته میشود و برای هر کدام از این اوضاع مدلولاتی خاصه متصور است.

آنچه مهم است این است که این علم در وجه کلی به سه قسم قابل استدلال است :

اول : علم الحسابیات . برای یادگیری علم الحسابیات از لحاظ شرعی مانعی متصور نیست و دلیل آن این است که علم الحسابیات علمی یقینی است.

دوم : علم طبیعیات. در این وجه مباحثی متنوع مثل استدلال بر حدوث حرکت و انتقال در بروج فلکی و حدوث فصلهای سرد و گرم و معتدل و از این قبیل مورد بحث است.

سوم :وهمیات . که همان استدلال نمودن و استخبار از حوادث است با استخدام قوای سفلیه.

چیستی عزائم و تعزیم :

بیشتر بخوانید  کدام سوره و آیه قرآن وجود سحر و طلسم و جادو را تایید می کند

عزائم برگرفته از عزم و رای و تصمیم بر کاری معین و نیت بر انجام آن است . مبرهن است که عزائم با تعزیم و تشدید بر جن و شیاطین است با جملات و کلماتی مشخص و معین که با کلماتی مثل عزمت علیکم شروع میگردد و آنها را به اطاعت و تذلیل و اذعان وادار مینماید که میتواند استخبار از غائب با جواسیس باشد یا استخدام برای نقل برخی مغیبات.

  منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *