آیه قوی برای افزایش حافظه و دفع فراموشی تضمینی و مجرب

در این پست از سایت ذکر و دعای ملکوتی ها malakootiha.com آیه قوی برای افزایش حافظه و دفع فراموشی تضمینی و مجرب را قرار دادیم . برای جلوگیری از فراموشی و همچنین تقویت هوش و حافظه و بالا بردن قدرت مغز و ذهن می توان از آیه مجرب زیر استفاده کرد . این آیه عظیم الشان آیه 253 سوره مبارکه بقره می باشد و برای تقویت هوش و حافظه و از بین رفتن فراموشی بسیار موثر می باشد …

آیه قوی برای افزایش حافظه و دفع فراموشی تضمینی و مجرب

آیه مخصوص تقویت حافظه,آیه قرآنی رفع فراموشی,آیه سریع الاجابه تقویت هوش و حافظه,آیه مجرب و قوی زیاد شدن حافظه,بهترین آیه برای رفع بیماری فراموشی,آیه سوره بقره برای افزایش حافظه

آیه قوی برای افزایش حافظه و دفع فراموشی تضمینی و مجرب

دستورالعملی مجرب برای افزایش حافظه و از بین رفتن فراموشی

برای افزایش حافظه و دفع فراموشی آیه شریفه ۲۵۳ از سوره بقره را بر لوح مسی نقش نماید و با خود به همراه داشته باشد. بسیار مجرب و موثر است.

تِلْکَ الرُّسُلُ فَضَّلْنَا بَعْضَهُمْ عَلَىٰ بَعْضٍ ۘ مِّنْهُم مَّن کَلَّمَ اللَّهُ ۖ وَرَفَعَ بَعْضَهُمْ دَرَجَاتٍ ۚ وَآتَیْنَا عِیسَى ابْنَ مَرْیَمَ الْبَیِّنَاتِ وَأَیَّدْنَاهُ بِرُوحِ الْقُدُسِ ۗ وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ مَا اقْتَتَلَ الَّذِینَ مِن بَعْدِهِم مِّن بَعْدِ مَا جَاءَتْهُمُ الْبَیِّنَاتُ وَلَٰکِنِ اخْتَلَفُوا فَمِنْهُم مَّنْ آمَنَ وَمِنْهُم مَّن کَفَرَ ۚ وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ مَا اقْتَتَلُوا وَلَٰکِنَّ اللَّهَ یَفْعَلُ مَا یُرِیدُ (۲۵۳)

معنی آیه فوق :

این پیغمبران را برخی بر بعضی برتری و فضیلت دادیم، بعضی را خدا با او سخن گفته و بعضی را رفعت مقام داده، و عیسی پسر مریم را معجزات آشکار دادیم و او را به روح القدس نیرو بخشیدیم، و اگر خدا می‌خواست پس از فرستادن پیامبران و معجزات آشکار، مردم با یکدیگر در مقام خصومت و قتال بر نمی‌آمدند، ولیکن آنان برخلاف و دشمنی با هم برخاستند، برخی ایمان آورده و بعضی کافر شدند، و اگر خدا می‌خواست با هم بر سر جنگ نبودند، و لیکن خدا هر چه مشیّتش قرار گیرد خواهد کرد.

منبع : سایت ملکوتی ها

بیشتر بخوانید  دعای قوی برای یادگیری علوم ناشناخته

******************************

بازنشر : سایت ملکوت 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *