آیات مجرب برای رفع جوش و لک – دعای قرآنی رفع مشکلات پوستی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com آیات مجرب برای رفع جوش و لک – دعای قرآنی رفع مشکلات پوستی را قرار دادیم . ذکر و دعا و آیات قرآنی مجرب و قوی برای از بین رفتن مشکلات پوستی از قبیل جوش و لکه های سفید و سیاه روی پوست صورت و دست و پا …

آیات مجرب برای رفع جوش و لک - دعای قرآنی رفع مشکلات پوستی

آیات مخصوص رفع جوش و لکه روی پوست,ایات قوی برای رفع جوش صورت,آیات تضمینی رفع لکه های صورت,ذکر و دعای رفع جوش و لکه,دعای از بین رفتن مشکلات پوستی,دعای شفای بیماری پوستی

آیات مجرب برای رفع جوش و لک – دعای قرآنی رفع مشکلات پوستی

آیات شریفه ذیل را بر روغن بابونه بخواند و سپس آن روغن را به صورت یا جایی از بدن که لک و جوش دارد بمالد . بهتر است این عمل را روزانه یک مرتبه انجام دهد و پنج روز عمل را تکرار کند . بطور کامل جوش و لک از بین میرود. این آیات را بخواند :

(وَیَسْأَلُونَکَ عَنِ الْجِبَالِ فَقُلْ یَنسِفُهَا رَبِّی نَسْفًا (۱۰۵) فَیَذَرُهَا قَاعًا صَفْصَفًا (۱۰۶) لَّا تَرَىٰ فِیهَا عِوَجًا وَلَا أَمْتًا ) .

(سوره مبارکه طه آیات ۱۰۷و۱۰۶و۱۰۵)

دعایی مجرب برای رفع مشکلات پوستی (مثل جوش و لک و …)

دعای شریف ذیل را در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد و در آب پاک حل کند و سه روز متوالی موضع مورد نظر را با آن آب شستشو دهد. آب پس از شستشو را پای یک درخت بریزد. مشکلات پوستی را کاملا برطرف میکند:

اللهم عادتک الاحسان و عادتی الاسائه فلا تغیر عادتک بعادتی

دعای رفع افروختگی و حرارت چهره

بیشتر بخوانید  دعای زبان بند قرآنی – دعای زبان بند بدگویان

برای رفع برافروختگی چهره و صورت ، سوره مبارکه عنکبوت را در کاغذ بدون خط بنویسد و در آب پاک حل کند. مقداری از آب را بنوشد و سپس صورت خود را با آن آب بشوید. حرارت و برافروختگی صورتش از بین میرود.

منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *