آداب و شرایط نوشتن حرز پیامبر و خواص و فضیلت حرز پیامبر اکرم

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com آداب و شرایط نوشتن حرز پیامبر و خواص و فضیلت حرز پیامبر اکرم را قرار دادیم . خواندن و نوشتن و نگهداری حرز پیامبر اکرم (ص) خواص و فواید و برکات فراوانی دارد . نوشتن حرز پیامبر اکرم (ص) خواص و فضیلت فراوانی دارد . از جمله خواص حرز پیامبر اکرم می توان به دفع حسد و دفع ضرر و زیان در خواب و بیداری اشاره کرد . سایت ملکوتی ها …

آداب و شرایط نوشتن حرز پیامبر و خواص و فضیلت حرز پیامبر اکرم

روش نوشتن حرز پیامبر,شرایط و نحوه نوشتن حرز پیامبر,خواص و فضیلت حرز پیامبر,آثار و برکات حرز پیامبر,حرز پیامبر برای دفع حسد,حرز پیامبر برای حفظ از ضرر  و زیان

آداب و شرایط نوشتن حرز پیامبر و خواص و فضیلت حرز پیامبر اکرم

حضرت محمد بن عبدالله (صلی الله علیه و آله) آخرین پیامبر خدا و فرستاده الهی است. ایشان درروز 17 ربیع الاول سال 571 م، جهان را به قدوم مبارک خویش منور فرمودند. ایشان معصوم اول در مکتب تشیع می باشند که بقیه معصومین غیر از حضرت علی (علیه السلام) که داماد و پسر عموی ایشان است، از نسل و ذریه ایشان می باشند.

آن بزرگوار در روز 27 رجب از سوی پروردگار خویش به رسالت مبعوث شدند و 23 سال به امر تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام اهتمام ورزیدند. آن حضرت پس از عمری مجاهدت در راه اسلام در سن 63 سالگی در روز 28 ماه صفر سال یازدهم هجری رحلت فرمود و بدن مطهر ایشان در جنب مسجد النبی به خاک سپرده شد.

از آن بزرگوار ادعیه و احراز و احادیث زیادی نقل گردیده که در اینجا به یکی از آن حرزها، به اقتضای نگارش در محصول “حرز چهارده معصوم” اشاره می شود.

متن حرز

بسم الله أسترعیک ربک وأعوذک بالواحد من شر کل حاسد قائم أوقاعد و کلخلق رائد فی طرق الموارد لاتضروه فی یقظه و لامنام و لا فی ظعن و لا فی مقام سجیساللیالی وأواخر الأیام ید الله فوق أیدیهم وحجاب الله فوق عادیتهم.

ترجمه

به نام خداى تعالى بخشنده مهربان، مى سپارم تو را كه پرورنده تو است‏ و پناه مى‏دهم تو را به يكتاى، از شرّ هر رشك برنده ايستاده و يا نشسته و از هر مخلوقى پيشى گيرنده و بدى نمودن در راههاى مواضع ورود جهت آب برداشتن، ضرر نرسانند او را در بيدارى و نه در خواب و نه در حركت نمودن و نه در ايستادن در آخر شبها و آخر روزها. قدرت خداى تعالى بالاتر از قدرتهاى ايشان است و منع نمودن خداى تعالى بالاتر از دشمنى نمودن ايشان است.

آداب حرز

حرز پیامبر اکرم (ص) آداب ویژه ای دارد که لازم است فرد استفاده کننده آنها را رعایت نماید.

این آداب عبارتند از:

1- نوشتن حرز بصورت صحیح و بدون غلط
2- وضو داشتن و رو به قبله بودن در موقع نگارش حرز
3- رعایت احترام قلبی و داشتن اعتقاد نسبت به تاثیرات آن
4- رعایت تقوای الهی در جهت همسو شدن با صاحب حرز و تاثیر بیشتر
5- وضو داشتن در موقع همراهی مطلوب است
6- همراه نمودن کودک به نحوی که نزدیک وی باشد
7- در صورت امکان روی پوستی باشد در محفظه ای نقره ای

خواص حرز

حرز پیامبر اکرم (ص) خواص و آثاری طبق متن روایت دارد که عبارتند از:

دفع حسد
دفع ضرر در خواب و بیداری
محافظت از کودک

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  دعا برای موفقیت در همه امور در شغل در کار اداری و موفقیت در آینده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *