فال و طالع روزانه یکشنبه 4 خرداد ماه 99

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com فال و طالع روزانه یکشنبه 4 خرداد ماه 99 را برای شما دوستان گرامی قرار دادیم . اگر به دنبال فال و طالع بینی دقیق امروز و فال دقیق و سایت بزرگ در زمینه فال و بهترین سایت برای دیدن فال و طالع روزانه هستید پیشنهاد می کنم هر روز به سایت ملکوتی ها سر بزنید . در ادامه از سایت ملکوتی ها همراه ما باشید با کاملترین و دقیق ترین فال و طالع بینی روزانه امروز یکشنبه 4 خرداد سال 1399 …

فال و طالع روزانه یکشنبه 4 خرداد ماه 99

فال و طالع روزانه یکشنبه 4 خرداد ماه 99,فال و طالع بینی روزانه,بهترین سایت برای فال,سایت فال دقیق,فال و تفسیر فال,فال روزانه و طالع بینی دقیق,فال فردا,کاملترین فال و طالع بینی روزانه

فال و طالع روزانه یکشنبه 4 خرداد ماه 99

فال روزانه برای متولدین (فروردین ماه)

اگرچه دوست دارید در میان دوستان تان باشید و لذت ببرید، اما شرایط طوری رقم خورده که باید از جمع خارج شوید و پیشاپیش همه حرکت کنید. به نظر می رسد که سرشار از انرژی هستید و زبان تان هم کمی تند و تیز شده است، اما نباید به دیگران نیش و کنایه بزنید. حواس تان باشد که صریح برخورد نکنید، حداقل قبل از این که حرفی بزنید به آن فکر کنید. لحن تان را نرم تر کنید تا دیگران مجبور نشوند وقتی صحبت می کنید گوش های شان را بگیرند و سعی کنند حرف های تان را نشنوند.

فال روزانه برای متولدین (اردیبهشت ماه)

مطمئناً اگر کسی به شما زخم زبان بزند خوشحال نمی شوید، اما معمولاً سعی می کنید که در جواب از خودتان دفاع کنید. نکته این جاست که امروز به راحتی نمی توانید از این سپر دفاعی استفاده کنید. گاهی اوقات بهتر است خشم تان را پنهان کنید و رد شوید. به خاطر داشته باشید که این حرکت شما به معنی بزدلی یا ضعیف بودن نیست، بلکه نشانه ی دانایی شماست. اگر خشم بگیرید، فقط همه چیز پیچیده تر خواهد شد و دیگر چیزی تحت فرمان تان نخواهد بود.

فال روزانه برای متولدین (خرداد ماه)

امروز باید گوش به زنگ باشید، یعنی حواس تان باشد طوری رفتار نکنید که دیگران را مورد تهاجم قرار دهید. به نظر خودتان بسیار منطقی هستید، اما ممکن است کسی از راه برسد و به شما بگوید که هیچ کدام از ایده های تان شدنی و ممکن نیستند. مجبور نیستید همه ی جزییات را توضیح دهید، سعی کنید با لحن تان نرم تر سخن بگویید و کمتر حرف بزنید. لزومی ندارد برای این که منظورتان را برسانید از جملات طولانی استفاده کنید، اما کمی طول می کشد تا کاملاً درک تان کنند.

فال روزانه برای متولدین (تیر ماه)

امروز دیگران را بسیار متعجب خواهید کرد، زیرا تصمیم گرفته اید که برای رسیدن به اهداف تان با تمام نیرو بجنگید. شاید حس کنید که دل تان می خواهد به نظرات دیگران هم گوش دهید، اما وقتی حرف های شان را شنیدید ممکن است واکنش بدی نشان دهید. پس سعی کنید از شدت رفتارتان کم کنید و حرف تان را با لحن نرم تری منتقل کنید. اختلاف نظرها را یک باره نادیده نگیرید، کمی بیشتر دقت کنید و از صمیم قلب حرف بزنید.

فال روزانه برای متولدین (مرداد ماه)

معمولاً سعی می کنید افکار خلاقانه ای را که در سر دارید با دیگران در میان بگذارید، اما امروز این قدر انرژی مثبت در اطراف تان جریان دارد که نمی دانید چه وقت باید دست از حرف زدن بکشید. آن قدر اعتماد به نفس تان بالا رفته که ممکن است نزدیک ترین دوستان را با گستاخی برنجانید. باید بدانید که در حال حاضر هرچه می گویید مهم تر از آن چه در واقعیت هست به نظر می رسد. به جای این که به خودتان مغرور شوید بهتر است کمی فروتنی نشان دهید. همه ی این ماجراها را برای روز دیگری بگذارید!

فال روزانه برای متولدین (شهریور ماه)

حالا که به نقطه ی حساس یک رابطه نزدیک شده اید، به نظر می رسد که احساسات حاکم بر این رابطه به تدریج رنگ می بازند. ممکن است افکار منفی ناگهان هجوم بیاورند و بعد فروکش کنند، اما سکوتی که حس می کنید به این معنی نیست که همه چیز خوب پیش می رود. جلوی خشم تان را بگیرید تا چیزی نگویید که بعد پشیمان شوید. تا زمانی که بر خودتان مسلط نشده اید باید این انرژی های پر جوش و خروش را از اطراف تان دور کنید. راه حلی که به شما توصیه می شود بسیار ساده است، فقط این که رویکردتان را تغییر دهید و به صدای قب تان گوش کنید.

فال روزانه برای متولدین (مهر ماه)

آدمی هستید که معمولاً باعث شادی دیگران می شود، اما مشکل این جاست که گاهی زیاده روی می کنید، یعنی حاضرید که خودتان را نادیده بگیرید تا هر طور شده دیگران را خوشحال کنید. امروز ممکن است ناگهان حرفی بزنید که اصلاً به عواقب آن توجه نکرده اید. قصدتان این نیست که کسی را ناراحت کنید، اما باید برای خودتان هم وقت بگذارید. پس سعی کنید مرزهایی را برای روابط تان درنظر بگیرید که در آینده چنین مشکلی پیش نیاید.

فال روزانه برای متولدین (آبان ماه)

امروز ترغیب شده اید که پروژه ی کاری جدیدی را شروع کنید. متأسفانه ممکن است تمام کردن کاری که به دست گرفته اید دشوار باشد، زیرا برای به سرانجام رساندن آن باید انرژی کافی داشته باشید، اما به نظر می رسد که بخشی از انرژی شما به خاطر کسانی که در کارتان اختلال ایجاد می کنند هرز می رود. بهتر است از دوستان یا خانواده ی تان بخواهید که کمک تان کنند یا اگر نمی خواهند کمک کنند حداقل جلوی پای تان سنگ نیندازند. بدانید که اگر تمرکز کنید هر کاری ممکن خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین (آذر ماه)

شرایطی که اکنون در آن قرار دارید بسیار حساس به نظر می رسد، اما نباید از دیگران انتظار داشته باشید که همه ی کارهای شان را کنار بگذارند و با شما همدردی کنند. اگر سعی کنید بر چیزی که فقط برای شما اهمیت دارد پافشاری کنید، ممکن است صبر دوستان تان لبریز شود. ایده های بسیاری در سرتان می چرخند، اما نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام شان بهتر و دست یافتنی ترند. سعی کنید به هیچ ایده ای دل نبندید، مگر این که با گذشت زمان به درستی آن پی ببرید.

فال روزانه برای متولدین (دی ماه)

از این که قدرت تان را به کار بگیرید حس خوبی به شما دست می دهد، اما امروز ممکن است از حدتان تجاوز کنید. شاید اعمال قدرت آن قدر وسوسه ی تان کند که دیگر هدف اصلی خود را فراموش کنید. بدانید که موفقیت به این معنی نیست که بتوانید همه چیز را تحت سلطه ی خود درآورید، بلکه دستیابی به اهداف تان نیازمند مشارکت و نوآوری است. به خاطر داشته باشید که کلیت یک چیز از اجزای سازنده ی آن مهم تر است.

فال روزانه برای متولدین (بهمن ماه)

افکار مثبت می توانند بیش از هر چیز دیگری ترغیب کننده باشند، اما امروز ممکن است در این مثبت نگری زیاد روی کنید. اگر خوش بینی کورکورانه نشان دهید، دیگران حس خواهند کرد که قدرت تشخیص حقایق را ندارید، در نتیجه دیگر باورتان نمی کنند. پس سعی کنید واقعیت ها را فراموش نکنید و حقایق را در ذکر جزییات لحاظ کنید. درست است که همه دوست دارند خبر خوش بشنوند، اما مهم تر این است که واقعیت را بدانند.

فال روزانه برای متولدین (اسفند ماه)

تصمیم گرفته اید که راهکارهای جدیدی را به کار ببندید تا شاید اوضاع مالی تان تغییر کند. به نظر می رسد که ایده های اقتصادی جالبی دارید، اما نمی دانید که کدام یک شدنی و ممکن هستند. اعتماد به نفس تان را حفظ کنید و از دیگران بخواهید حمایت تان کنند. به توصیه های کسی که مورد اعتماد شماست توجه کنید تا بتوانید درست ترین و منطقی ترین مسیر را تشخیص دهید.

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  فال و طالع روزانه جمعه 17 بهمن ماه 99

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *