سوره رفع کدورت و اختلاف زن و شوهر و افزایش مهر و محبت بین آنها

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com سوره رفع کدورت و اختلاف زن و شوهر و افزایش مهر و محبت بین آنها را برای شما عزیزان قرار دادیم . سوره مبارکه نساء دارای خواص و برکات زیادی می باشد . برای از بین رفتن کدورت و اختلاف و ناسازگاری میان زن و شوهر و آشتی و مهر و محبت زن و شوهر می توان این سوره مبارکه را طبق دستورالعمل زیر خواند .

سوره رفع کدورت و اختلاف زن و شوهر و افزایش مهر و محبت بین آنها

سوره مجرب رفع اختلاف زن و شوهر,سوره برای مهر و محبت زن و شوهر,سوره زیاد شدن عشق و علاقه زن و شوهر,سوره رفع ناسازگاری زن و شوهر

سوره رفع کدورت و اختلاف زن و شوهر و افزایش مهر و محبت بین آنها

اگر بین شما و همسرتان اختلاف به وجود آمده است به نیت مهر و محبت و رفع کدورت یک بار صلوات فرستاده و سوره نساء را بخوانید و پس از آن ۱۱ بار صلوات بفرستید تا محبت بین شما افزایش یابد.

محبت را باید از خدا خواست و ۹۵ بار خواندن آیه ۲۶ سوره آل عمران برای برآورده شدن این حاجت بسیار موثر است.

«قُلِ اللَّهُمَّ مالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَنْ تَشاءُ وَ تَنْزِعُ الْمُلْکَ مِمَّنْ تَشاءُ وَ تُعِزُّ مَنْ تَشاءُ وَ تُذِلُّ مَنْ تَشاءُ بِیَدِکَ الْخَیْرُ إِنَّکَ عَلی‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدیرٌ»

«بگو: «بارالها! مالک حکومتها تویی به هر کس بخواهی حکومت می بخشی و از هر کس بخواهی حکومت را می گیری، هر کس را بخواهی عزت می دهی و هر که را بخواهی خوار می کنی. تمام خوبیها به دست توست تو بر هر چیزی قادری.»

منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  طلسم تبدیل عشق یک طرفه به عشق دو طرفه - عشق و بیقراری عاشق و معشوق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *