ذکر و دعای بچه دار شدن – دستورالعمل مجرب طلب بچه

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com ذکر و دعای بچه دار شدن – دستورالعمل مجرب طلب بچه را قرار دادیم . ذکر و دعای سریع الاجابه و مجرب برای بچه دار شدن و طلب فرزند و بچه سالم . این اذکار و ادعیه مجرب از امام باقر (ع) روایت شده است و تاثیر شگفت انگیزی برای بچه دار شدن دارد …

دعای بچه دار شدن در شب قدر,دعای بچه دار شدن نی نی سایت,دعای بچه دار شدن مرد,دعای بچه دار شدن صوتی,دعای بچه دار شدن پسر,دعای بچه دار شدن اهل سنت,دعای بچه دار شدن فوری,دعای بچه دار شدن در ماه رمضان
ذکر و دعای بچه دار شدن - دستورالعمل مجرب طلب بچه

ذکر تضمینی صاحب بچه شدن,ذکر قوی و فوری بچه دار شدن,ذکر قرآنی مخصوص بچه دار شدن,بهترین ذکر به دنیا آوردن بچه سالم,ذکر فوری و سریع برای بچه داری

ذکر و دعای بچه دار شدن – دستورالعمل مجرب طلب بچه

۱- از امام محمد باقر (ع) روایت شده :

« مردی شصت ساله از کمی فرزند به ایشان شکایت کرد و اینکه صاحب فرزند نمی شود ، حضرت (ع) فرمودند: به مدت سه روز بعد از نماز عشا و بعد از نماز صبح هفتاد مرتبه بگو (سبحان الله) و هفتاد مرتبه (استغفرالله) و آن را با این قول خدای تعالی پایان ده :

( استغفروا ربکم انه کان غفارا ، یرسل السماء علیکم مدرارا، و یمددکم باموال و بنین و یجعل لکم جنات و یجعل لکم انهارا)

سپس شب سوم به بارداری اقدام کن ، به اذن خداوند متعال ، پسری سالم دارا خواهی شد . راوی می گوید : این شخص این کار را انجام داد و سال نگذشته بود که خداوند به وی فرزندی عنایت فرمود.

بیشتر بخوانید  دعای سریع الاجابه امام سجاد (ع) - دعای سریع الاجابه برای شفای مریض

۲- از امام محمد باقر (ع) روایت شده :

برای هشام بن عبدالملک دربانی بود که مال فراوانی داشت ولی فرزندی نداشت ، حضرت به او فرمودند : آیا می خواهی که دعایی تو را بیاموزم که صاحب فرزند گردی ؟ دربان گفت : بلی . پس حضرت فرمود: در هر صبح و عصر هفتاد مرتبه (سبحان الله) و ده مرتبه (استغفرالله) می گویی و باز ۱۰ مرتبه (سبحان الله) می گویی و می گویی :

( استغفروا ربکم انه کان غفارا ، یرسل السماء علیکم مدرارا، و یمددکم باموال و بنین و یجعل لکم جنات و یجعل لکم انهارا)

پس دربان این اذکار را گفت و صاحب فرزندان زیادی گشت .

راوی می گوید من و همسرم به این روایت عمل کردیم و صاحب فرزند شدیم و به دیگر افرادی که فرزند نداشتند آموختم و آنها صاحب فرزندان زیادی گشتند.

دو عدد انگشتر فیروزه که بر آن آیه ی مبارکه ی ( رب لا تذرنی فردا و انت خیر الوارثین ) حک شده باشد، در دست داشته باشید ( یکی در دست شوهر و دیگری در دست زن ) و دقت کنید که نجس نشود و به دو حدیث بالا ، خصوصا حدیث دوم تا حصول نتیجه عمل کنید.

منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *