ذکر مجرب برکت پیدا کردن مال و کار و کسب و افزایش روزی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com ذکر مجرب برکت پیدا کردن مال و کار و کسب و افزایش روزی را برای شما عزیزان قرار دادیم . مجموعه ای از بهترین ذکر و دعاهای قرانی و تضمینی و سریع الاجابه برای زیاد شدن خیر و برکت در کسب و کار و مال و ثروت و افزایش رزق و روزی تقدیم به شما ملکوتی ها .

ذکر مجرب برکت پیدا کردن مال و کار و کسب و افزایش روزی

ذکر مجرب برکت پیدا کردن مال و کار و کسب و افزایش روزی,ذکر قرآنی برای افزایش برکت مال,ذکر مخصوص زیاد شدن خیر و برکت در کسب,بهترین ذکر برای بالا بردن خیر و برکت در کسب,دعای خیر و برکت مال و کسب و کار,ذکر مناسب برای رزق و روزی

اگر کسی این را ورد سازد و هر روز ۱۰۳۵ بار بخواند «یا وهّاب یا ذاالطّول» روزی بر وی فراخ گردد. اگر مداومت کند از جائی که گمان ندارد روزی او برسد.

به جهت وسعت رزق در شبانه روز ۵۵ مرتبه ذکر «المقیت» خوانده شود (مداومت بر این اسم مبارک برای توسعه رزق لازم است.)

برای برکت پیدا کردن مال، کار و کسب، وقت و …، روزی ۳۷ مرتبه ذکر «یا اوّل» خوانده شود. (تعداد وسیط این اسم ۱۰ مرتبه و صغیر آن ۱ مرتبه می‌باشد.)

هر که هیچ نداشته باشد از اسباب معیشت و درویش حال بود یا دور افتاده باشد از دیار و دوستان یا غایبی دارد و یا دختری بخت بسته باشد یا بیماری که از علاج عاجز باشد یا مرادی دارد که تدبیر آن دشوار است یا مهمی که کفایت نمی‌شود این جمله که گفته شد و می‌خواهد که ساخته گردد تدبیر آن است که غسل کند یا وضوی کامل بسازد و دو رکعت نماز با خشوع و خضوع کند چون سلام باز دهد همچنان بر روی سجاده با قلب سلیم متوجه قبله ۱۰۰ نوبت بگوید «یا لطیف» به آن نیت حاجات و مرادات حاصل گردد. که تصور آن را نمی‌شود کرد.

بیشتر بخوانید  آیت الکرسی - خواص و فضیلت عظیم الشان آیت الکرسی

منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *