دعای مهر و محبت زلیخا – دعای تسخیر قلوب و افزایش محبت خلایق

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com دعای مهر و محبت زلیخا – دعای تسخیر قلوب و افزایش محبت خلایق را برای شما دوستان گرامی و همراهان عزیز قرار دادیم . دعایی که در این پست از سایت ملکوتی ها قرار دادیم به دعای زلیخا معروف است . دعای زلیخا از قوی ترین و بهترین دعاهای مخصوص مهر و محبت و تسخیر قلب جمیع خلایق می باشد . در ادامه از سایت ملکوتی ها همراه ما باشید با متن دعای محبت زلیخا به همراه خواص دعای زلیخا برای تسخیر قلب معشوق …

دعای مهر و محبت زلیخا - دعای تسخیر قلوب و افزایش محبت خلایق

دعای افزایش مهر و محبت زلیخا,دعای تضمینی تسخیر قلوب زلیخا,دعای قوی برای افزایش محبت خلایق,دعای قرانی زیاد شدن محبت زلیخا,دعای تسخیر و جلب محبت خلایق,بهترین دعای مخصوص محبت,دعای عشق و محبت دیوانه وار

دعای مهر و محبت زلیخا برای تسخیر قلوب و افزایش محبت خلایق کاربرد دارد و اگر با اعتقاد و ایمان قلبی خوانده و نوشته و انجام گردد تاثیرات فوریه و مجربه دارد.

دعای معروف به دعای زلیخا این است :

(اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ)

دعای جلب محبت سریع

در تحبیب مجرب ، بیاورد پنج عدد بیضه مرغ (تخم مرغ) و بر هر یک یک مرتبه سوره یاسین را بخواند و به هر مبین که برسد (هر دفعه که در قرائت سوره یاسین به کلمه مبین میرسد) به آن بیضه بدمد ، آن بیضه ها را بشکند و خاگینه کند و شیرینی داخل آن کند و بخورد هر که خواهد بدهد (به هر که خواهد بخوراند) که از محبت او دیوانه گردد. مجرب است.

بیشتر بخوانید  خواندن سوره الرحمن بر آب برای باطل کردن طلسم و جادو و دفع جن و انس

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *