دعای سریع الاجابه برای اینکه شخصی را عاشق و شیدای خود کنید

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعای سریع الاجابه برای اینکه شخصی را عاشق و شیدای خود کنید را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب برای جلب مهر و محبت معشوق و ایجاد عشق و علاقه شدید در قلب معشوق و تسخیر و مطیع کردن طرف مقابل در امیر خیر و حلا می باشد . جهت عاشق و شیفته و شیدا شدن معشوق به شما می توانید از دعای سریع الاجابه زیر استفاده کنید …

دعای سریع الاجابه برای اینکه شخصی را عاشق و شیدای خود کنید

دعای عاشق شدن معشوق,دعای شیدا و شیفته کردن معشوق,دعای جلب مهر و محبت معشوق

دعای سریع الاجابه برای اینکه شخصی را عاشق و شیدای خود کنید

دعای جلب و ایجاد عشق و علاقه در محبوب

جهت اینکه شخصی را عاشق و شیدای خود نمایید این ایه ها را بعد از نماز جمعه 100 بار به نیت شخص مورد نظر بخوانید .

وان یریدوا ان یخدعوك فان حسبك الله هو الذى ایدك بنصره والمومنین والف بین قلوبهم لو انفقت مافى الارض … تا عزیز حكیم . ( سوره انفال)

دعای محبت فوری به شما کمک می کند به امید خداوند خیلی سریع مهرتان به دل فرد مورد نظر بیفتد کافی است با خلوص نیت و در امر حلال دعای محبت فوری که در زیر آمده است را 100 مرتبه بخوانید.

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم. لإیلافِ قُرَیْشٍ. إِیلافِهِمْ رِحْلَهَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ. فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ. الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ. »

بیشتر بخوانید  برای افزایش رزق و روزی و رسیدن به مقام و منزلت چه دعایی مجرب است؟

دعای جلب محبت معشوق

برای اینکه مهرتان به دل محبوب مورد نظر بیفتد

به شما توصیه می شود دعای جلب محبت معشوق که در زیر آمده است را بخوانید و به سمت معشوق خود بدمید. این دعا در دسته ی بهترین دعای محبت- فوری و موثر قرار می گیرد و باعث بی قراری شدید وی و عزیز شدن نزد معشوق می شود.

« یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ شَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ کَحُبِّ اللّهِ یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ یُحِبُّونَهُمْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ حِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ فلان بن فلان علی حب فلان بنت فلان »

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *