دعای رفع و برطرف شدن زگیل

دعاي رفع و درمان زگيل

دعای رفع زگیل – دعای درمان زگیل , دعای دفع زگیل , دعای افتادن زگیل , دعای زگیل در مفاتیح , دعایی برای رفع زگیل , دعای برای زیگیل , دعای برای زگیل
دعای رفع و برطرف شدن زگیل,درمان زگیل,دعای درمان زگیل , دعای رفع زگیل , دعای برطرف شدن زگیل , دعای دفع زگیل , روش دفع زگیل , از بین رفتن زگیل , دعای رفع و برطرف شدن زگیل,درمان زگیل,دعای درمان زگیل , دعای رفع زگیل , دعای برطرف شدن زگیل , دعای دفع زگیل , روش دفع زگیل , از بین رفتن زگیل

بيمار مقدارى نمك بردارد و به زگيل بمالد و آن را در آتش افكند و بر آن سه بار بخواند (لوانزلنا هذا القرآن على جبل … تا آخر سوره ) كه انشاء الله تعالى برطرف خواهد شد.

  دعاي ديگر

بر سه دانه جو بنويسد: و مثل كلمه خبيثه اءجتثت من فوق الاءرض مالها من قرار و آنها را بر زگيل بچرخاند سپس در جايى مرطوب در آخر ماه دفن كند كه چون جوها بپوسد زگيل خوب شود.
مردى از حضرت رضا (عليه السلام) چيزى خواست كه زگيل ها را برطرف كند فرمود: هفت دانه جو بردار و بر هر دانه هفت بار اذا وقعت الواقعه را تا  فكانت هباء منبَثّا بخوان و نيز بخوان : يساءلونك عن الجبال فقل ينسفها ربى نسفا… تا… و لا امتا. سپس جوها را دانه دانه بر زگيل بمال و آنها را در پارچه نو بگذار و سنگى به آن ببند و به چاه انداز. مرد به دستور عمل كرد و روز هفتم يا هشتم بدنش مثل كف دست صاف و سالم شد، و فرمود: بايد در آخر ماه اين كار شود و بخواند: اءو لم الذين كفروا اءن السموات و الاءرض كانتا رتقا ففتقناهما.

مکارم الاخلاق ، حسن بن فضل بن حسن طبرسى، ترجمه عبد الرحیم عقیقى بخشایشى.

دعای رفع و برطرف شدن زگیل,درمان زگیل,

بیشتر بخوانید  دعای محبت، دعای محبوبیت ، دعای محبوب شدن نزد دیگران

2 نظرات

  1. سلام
    وقت بخیر
    در مورد این مطلب سوالی داشتم
    بيمار مقدارى نمك بردارد و به زگيل بمالد و آن را در آتش افكند و بر آن سه بار بخواند (لوانزلنا هذا القرآن على جبل … تا آخر سوره ) كه انشاء الله تعالى برطرف خواهد شد.

    این آیه ای که نوشته اید در کدام سوره ی قرآن قرار دارد ؟
    منتظر پاسخ هستم .
    باتشکر
    خدانگهدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *