تعبیر خواب جزر و مد دریا – دیدن جزر و مد دریا در خواب نشانه چیست

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com تعبیر خواب جزر و مد دریا – دیدن جزر و مد دریا در خواب نشانه چیست را قرار دادیم . اگر به دنبال تعبیر خواب جزر آب دریا و مد شدن آب دریا و بالا آمدن آب دریا و پایین رفتن آب دریا هستید پیشنهاد میکنم این پست از سایت ملکوتی ها را حتما بخوانید که کاملترین تعبیر خواب جزر و مد آب دریا را قرار دادیم …

تعبیر خواب جزر و مد دریا - دیدن جزر و مد دریا در خواب نشانه چیست

تعبیر خواب جزر دریا,تعبیر خواب مد دریا,تعبیر خواب جزر و مد شدید دریا,تعبیر خواب بالا آمدن آب دریا,تعبیر خواب پایین رفتن آب دریا,معنی و مفهوم جزر و مد آب دریا در خواب

تعبیر خواب جزر و مد دریا – دیدن جزر و مد دریا در خواب نشانه چیست

به نظر منوچهر مطیعی تهرانی :

تعبیر دیدن دریا در خواب را نباید صرفاً پادشاه دانست چون در زمان‌های مختلف دارندگان قدرت نام‌های مختلف داشته‌اند هر صاحب قدرت و شوکتی می‌تواند در خواب ما به صورت دریا ظاهر شود.

گاهی این صاحب قدرت پادشاه است و گاه رئیس اداره و یا به قول فروید امپراطور و حتی مدیر کلی مقتدر که بیننده خواب از او رعب دارد و می‌ترسد و یا به لطف و محبتش امید بسته است.

تعبیر خواب جزر و مد دریا

به گفته معبرین غربی دیدن جزر و مد دریا نشانه این است:

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب آینه - تعبیر دیدن آینه در خواب

ترس از عدم تمایل به تغییر که ممکن است بعث از بین رفتن محیط اطراف گردد.
احساس خطری که به زودی پایان می‌یابد و زمان تغییرات فرا رسیده است.

تعبیر خواب مد دریا

آنلی بیتون می‌گوید:

دیدن مد دریا در خواب، علامت پیشرفتن مطلوب کارهاست.

تعبیر خواب جزر دریا

برایت مى‌گوید:

دیدن جزر دریا در خواب، نشان‌دهنده‌ى رسیدن به خوشبختى و سعادت است.

جزر و مد دریا چیست :

پدیدهٔ کشَند یا جزر و مد (به انگلیسی: Tide) زاییدهٔ نیروی گرانش کره ماه است، آشکار است که دریاها در مقایسه با خشکی‌های زمین نرمش‌پذیری بیشتری دارند و از این روی در برابر نیروی کشش ماه کمتر ایستادگی می‌کنند، به همین دلیل توده‌های آب در زیر پای ماه انباشته می‌گردند و پدیده‌ای را به نام «مد» (مد) ایجاد می‌کنند.

هم‌زمان با «مد» رو به ماه، «مد» دیگری در آن سوی کره زمین ایجاد می‌گردد بدین‌سان که آب‌های آن سوی کرهٔ زمین که از ماه به‌دورند، کمتر متأثر گردیده و به اصطلاح عقب می‌مانند و آب-توده کلانی را ایجاد می‌کنند، بنابراین روزانه (هر ۲۴ ساعت و ۵۰٫۲ دقیقه) هر نقطه از سطح دریا دو بار دستخوش مد و دو بار هم دستخوش «جزر» (جزر) می‌گردد.

  منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *