آیات افزایش عشق و علاقه زن و شوهر و ایجاد آشتی و صلح بین آنها

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com آیات افزایش عشق و علاقه زن و شوهر و ایجاد آشتی و صلح بین آنها را قرار دادیم . برای زیاد شدن عشق و علاقه و مهر و محبت میان زن و شوهر و ایجاد صلح و آشتی و مودت میان زن و شوهر می توان از آیات قرآنی سریع الاجابه زیر استفاده کرد …

آیات افزایش عشق و علاقه زن و شوهر و ایجاد آشتی و صلح بین آنها

آیات افزایش محبت بین زن و شوهر,آیات مخصوص مهر و محبت زن و شوهر,آیات مخصوص صلح و آشتی زن و شوهر,ذکر و دعای آشتی و مودت زن و شوهر,دعای برقراری صلح و رفع کدورت زن و شوهر

آیات افزایش عشق و علاقه زن و شوهر و ایجاد آشتی و صلح بین آنها

آیات شریف ذیل برای عشق و علاقه و محبت میان دو نفر و صلح و آشتی و زیاد شدن مهر و محبت میان زن و شوهر و مودت میان آن دو و وابستگی نیز میباشد . همچنین برای آشتی زن و شوهر کاربرد دارد و برخی از کتب ادعیه آنرا ذکر کرده اند.

دستورالعمل این دعای شریف بدین شرح است :

ابتدا باید همراه با نیت خالصانه و با تقرب به درگاه الهی و با طهارت کامل نماز صبح را بخواند و پس از آن به تعداد ۱۰ مرتبه آیات شریفه ذیل را به نیتی که دارد قرائت نماید . این روش را به طور مداوم تا یک هفته انجام دهد. بدون شک میان او و مطلوبش بیقراری و الفت و محبت برقرار خواهد شد .

آیات مربوطه در اینجا ذکر میشود :

(یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّهِ) سوره البقره آیه (۱۶۵)

(قُلْ إِن کُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللّهُ)سوره ال عمران آیه (۳۱)

(إِنِّی وَجَّهْتُ وَجْهِیَ لِلَّذِی فَطَرَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ حَنِیفًا وَمَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِکِین)َ سوره الانعام آیه (۷۹)

(وَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنْفَقْتَ مَا فِی الْأَرْضِ جَمِیعاً مَا أَلَّفْتَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ وَلَکِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَیْنَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ) سوره الأنفال آیه (۶۳)

وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِی ۖ فَلَمَّا کَلَّمَهُ قَالَ إِنَّکَ الْیَوْمَ لَدَیْنَا مَکِینٌ أَمِینٌ) سوره یوسف آیه (۵۴)

وَأَلْقَیْتُ عَلَیْکَ مَحَبَّهً مِّنِّی وَلِتُصْنَعَ عَلَی عَیْنِی. ) سوره طه آیه (۳۹)

(إِذْ کُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوْبِکُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا) سوره ال عمران آیه (۱۰۳)

(اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاهٍ فِیهَا مِصْبَاحٌ الْمِصْبَاحُ فِی زُجَاجَهٍ الزُّجَاجَهُ کَأَنَّهَا کَوْکَبٌ دُرِّیٌّ یُوقَدُ مِن شَجَرَهٍ مُّبَارَکَهٍ زَیْتُونَهٍ لَّا شَرْقِیَّهٍ وَلَا غَرْبِیَّهٍ یَکَادُ زَیْتُهَا یُضِیءُ وَلَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نَارٌ نُّورٌ عَلَىٰ نُورٍ یَهْدِی اللَّهُ لِنُورِهِ مَن یَشَاءُ وَیَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ وَاللَّهُ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ) سوره النور آیه (۳)

برگرفته از دعا سایت

بیشتر بخوانید  حکاکی دعای رزق و روزی روی انگشتر عقیق برای جلب رزق و روزی

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *