دعای فروش زمین و باغ و ملک و منزل مسکونی

دعای فروش زمین و باغ و ملک و منزل مسکونی

فروش فوری هر مال و متاعی - دعای فروش ملک
فروش فوری هر مال و متاعی – دعای فروش ملک

ادعیه فراوانی برای فروش متاع و ملک و منزل وجود دارد که بسیاری از آنها بعضا مجرب هم هستند. دعایی که در سایت malakootiha.com ذکر میشود برای فروش ملک بسیار مجرب و عزیز است. همچنین این دعای شریف که ذیلا ذکر میگردد در برخی از کتب ادعیه اشاراتی خاص به آن گردیده است. باید توجه شود که در انجام هر دعایی نیت خالص دعا کننده و اعتقاد قلبی به تاثیر دعایش بسیار مهم و کارگشاست.

دعای شریفه ذیل برای فروش زمین و باغ و ملک و منزل مسکونی و غیره میباشد (و نیز معاوضه زمین یا ملک و متاع خواهد بود) و اگر ملکی تا به حال به فروش نمیرفت ،  دستورالعمل ذیل را طبق دستور انجام دهد مشکل فروش ملکش حل خواهد شد.  در کتب بسیاری از علما این دعای شریف آورده شده،و منقول است از حضرت فاطمه زهرا(س) .
دستورالعمل آن دعای شریف بدین شرح است که باید ابتدا همراه با نیت خالصانه و با تقرب به درگاه الهی و با طهارت و وضو و.پس از نمازهای یومیه به مدت ٩ روز و روزی ۱۴ مرتبه دعا را قرائت نماید . دعای شریف ذیل را :

اَللّٰهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِحَقُّ وَلیِّکَ مُحَمّدِبْنِ عَلِیٍّ اِلاّٰ جُدْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ وُسْعِکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ اَغْنَیتَنی عَمَّنْ سِواٰکَ وَ جَعَلْتُ حاٰ جَتی اِلَیْکَ وَ قَضٰا ءَهٰا عَلَیْکَ اِنَّکَ لِمٰا تَشٰاءُ قَدیرٌ.

 

دعای فروش زمین و باغ و ملک و منزل مسکونی

بیشتر بخوانید  دعای محبت آسان – محبت و محبوبیت بین دو نفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *